17 август 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Електрическият VW T-Rug предизвиква Land Rover Defender?

Volkswagen определено се насочва към масирана електрическа експанзия. Германският концерн готви цяла армада екологични автомобили, в която на практика ще има возило за всеки вкус - компактни хечбеци, седани, миниванове, кросоувъри. Но германците са се заинтересували да захапят парче и от баницата на коравите офроудъри с електрическо задвижване.

Авторитетното германско издание Auto Bild публикува информация, че платформата MEB освен за горепосочените електрически модели ще се изпозлва и за още един дериват - коравия всъдеход T-Rug. Новият модел, подобно на "истинските" офроудъри от близкото минало, ще се предлага с различни колесни бази, както и във версии с 3 или 5 врати.

Volkswagen T-Rug трябва да е на пазара през 2022 година и се е прицелил в аудиторията на Land Rover Defender, чието последно поколение предлагаше няколко гъвкави варианта с различно междуосие, различен брой седалки, врати и стил на купето. И, естествено, германският претендент ще е доста способен извън пътя.

Все още няма много информация за бъдещия електрически офроудър, като все още не дадена и зелена светлина за реализация на проекта. Колегите от Auto Bild заявяват, че късата версия на новия модел ще е с дължина от 4,5 метра, а по-големият вариант - 4,85 метра.

За задвижването на бъдещия Volkswagen T-Rug ще се грижат два електромотора, осигуряващи 4х4 система. Те ще са стиковани с комплект батерии, позволяващи пробег от над 500 километра. Салонът ще е предвиден да може да бъде почистван директно с пароструйка на автомивката.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.