23 октомври 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Ето как е трябвало да изглежда Bugatti Chiron

Bugatti Chrion се появи след дългогодишно чакане и успя да надскочи феноменално високата летва, поставена от Veyron що се отнася до числа. Визията обаче е подложена на сериозна критика и не можем да кажем, че тя е безпочвена. 

Да, Chiron изглежда добре, но не е толкова голям скок от предшественика си, колкото мнозина очакваха. Разбира се, има причина Bugatti да се презастраховат и да не се обърнат на 180 градуса от Veyron. В крайна сметка целта на едно Bugatti е да е бързо. Точка по въпроса. Или не съвсем, защото функционалността изисква някои жертви. Това презастраховане, за което говорим, всъщност е израз на желанието на VW да направят Chiron възможно най-аеродинамичен и да охлаждат масивния му 8-литров W16 двигател с 1500 к.с. 

Ранен дизайн разкрива една по-различна идея поне за предницата на хиперавтомобила. Той е дело на Саша Селипанов, който, задно с другите дизайнери на VAG, е поканен да предложи дизайн за Chiron. Замисълът му е приет и веднага го назначават в екипа, отговарящ за външния вид на новата кола. 

Макар и предложението му за предната част на Chiron да отстъпва пред визията, представена в производствения модел, много други елементи като страничния профил и задницата са сходни с дизайна на Селипинов.

Каквото и да говорим, остава един факт - километражът на Chrion отчита до 500 км/ч. Когато числата говорят и боговете мълчат. 



 



Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.