Ето как е трябвало да изглежда Bugatti Chiron
Bugatti Chrion се появи след дългогодишно чакане и успя да надскочи феноменално високата летва, поставена от Veyron що се отнася до числа. Визията обаче е подложена на сериозна критика и не можем да кажем, че тя е безпочвена.
Да, Chiron изглежда добре, но не е толкова голям скок от предшественика си, колкото мнозина очакваха. Разбира се, има причина Bugatti да се презастраховат и да не се обърнат на 180 градуса от Veyron. В крайна сметка целта на едно Bugatti е да е бързо. Точка по въпроса. Или не съвсем, защото функционалността изисква някои жертви. Това презастраховане, за което говорим, всъщност е израз на желанието на VW да направят Chiron възможно най-аеродинамичен и да охлаждат масивния му 8-литров W16 двигател с 1500 к.с.
Ранен дизайн разкрива една по-различна идея поне за предницата на хиперавтомобила. Той е дело на Саша Селипанов, който, задно с другите дизайнери на VAG, е поканен да предложи дизайн за Chiron. Замисълът му е приет и веднага го назначават в екипа, отговарящ за външния вид на новата кола.
Макар и предложението му за предната част на Chiron да отстъпва пред визията, представена в производствения модел, много други елементи като страничния профил и задницата са сходни с дизайна на Селипинов.
Каквото и да говорим, остава един факт - километражът на Chrion отчита до 500 км/ч. Когато числата говорят и боговете мълчат.