26 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Европейският Nissan Navara с нов 2,3-литров двигател

Година и половина след дебюта си, Nissan NP300 Navara най-накрая ще бъде представен и на европейските потребители. Както писахме, европейската премиера на работягата ще бъде на международния автомобилен салон във Франкфурт, а производителя разкри техническите подробности за машината.

На първо място, новият Nissan Navara ще е с доста подобрения по екстериора и интериора. От Нисан обещават еднотонният пикап да запази издръжливостта и оф-роуд способностите си, но да е с повишен комфорт и по-качествена изработка, карайки собствениците си да се чувстват като в модерен SUV или кросоувър.

За тази цел са направени доста инженерингови подобрения напълно ново многораменно задно окачване за модела Double Cab, което си е революция при този тип возила. Окачването ще е и 20 кг по-леко от предишната конструкция с листови ресори. Макар King Cab вариантът да е запазил листовете, окачването е обновено и основните му компоненти тежат със 7 кг по-малко от тези на предишната конструкция. това осигурява на King Cab 3,1% подобрение на ъгъла на заход на задните колела, като осигурява и намаление на шума от движението по пътя.

Новият Nissan NP300 Navara ще е натъпкан с технологии за безопасност и асистиране на водача като Around View Monitor, Forward Emergency Braking, круиз контрол, Hill Descent Control (HDC) и Hill Start Assist (HSA). Собствениците ще се радват и на глезотии като безключово влизане в автомобила, камера за движение на заден ход и паркинг сензори. В интериора се виждат редица промени по арматурното табло, нови ергономични седалки с технология на NASA, а обещанието е за значително по-качествени материали на тапицерията и по детайлите.

За задвижването на Nissan Navara ще се грижи изцяло нов 2,3-литров турбодизелов двигател с две версии на мощността – 158 и 188 к.с. При по-мощният вариант, двигателят е битурбо. Задвижването ще бъде на задните колела или 4х4, а скоростните кутии ще са 6-степенна механична или 7-степенна автоматична.

Полезният товар на пикапа ще надхвърля един тон, а капацитетът на теглене е 3500 кг. Товарният отсек (леген) на новия Double Cab е с 67 мм по-дълъг от предишния модел и има най-дългата дължина от 1578 мм в класа. Товарният леген на King Cab е дълъг 1788 мм. В помощ на собствениците е новата C-канална система за товарене. Със специални релси върху гърба на кабината и двете страни на товарния отсек, собствениците разчитат на пълна гъвкавост, когато трябва да се обезопасят уязвими товари. Тъй като скобите се плъзгат по продължение на С-образните релси, дори и товарите с най-необичайни форми могат да се обезопасят без никакви проблеми.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:34 1
+ 0
- 0
sffsdf2192
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.