01 октомври 2022
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Fiat Tipo / Aegea спечели наградата Autobest 2016

Fiat Tipo/ Aegea, беше избран за “AUTOBEST 2016”, а FIAT е първата марка в историята на AUTOBEST, спечелила три пъти европейската награда. С общ резултат от 1492 точки, Fiat Tipo/Aegea cпечели първото място със само 7 точки аванс пред Opel Astra. Tucson е на трето място с резултат от 1145 точки. Honda HR-V и Mazda CX-3 го следват съответно с 1067 и 1051 точки.

“Tова беше много силна надпревара. Гласуването на 26-е члена на журито – зa пръв път в историята на AUTOBEST - беше от цяла Европа и много напрегнато. Преднината на победителя е само няколко точки, показвайки колко добри модели са Tipo и Astra. Но и останалите финалисти се представиха изключително добре, което е ясен знак, че днес имаме изключителни продукти нa разположение на клиентите в Европа” - cподели Иля Селиктар, президент на журито AUTOBEST , създател на автомобилна информационна агенция auto-press.net и български представител в организацията.

“FIAT Tipo / Aegea е “The Best Buy Car of Europe in 2016”. Новата фамилия Tipo беше развита около стратегията “чудесен автомобил зa бюджета си /great car for a budget/”, a не като “бюджетен автомобил / budget car/“. Резултатът е впечатляващ продукт с всички компоненти, необходими на масовия купувач в Европа. Дизайн, двигатели, качество, комфорт, многофункционалност - с това Tipo е новият израз на функционалната страна на марката Fiat. И ново потвърждениена концепцията “качества за цената /value for money/”. Oт името на AUTOBEST имам удоволствието да поздравя всички хора ангажирани в проекта Tipo/ Aegea - инжинери, дизайнери, хората произвеждащи колата с това чудесно потвърждение на изключителната им работа.” - каза Дан Вардие, основател и председател на AUTOBEST.

“COMPANYBEST 2015” е наградата на Koç Holding Automotive Group. Връщайки се към 1926, Koç Group е водещ конгломерат в Турция. Винаги на крачка напред от промените, групата е една от най-големите и успешни групи в Турция и региона, включвайки над 100 компании, 90 000 работника и 10 000 дилърства, агенции и следпродажбени сервизи. Koç Holding е единствената турска компания, листвана в списъка Fortune Global 500. Групата се радва на водещи позиции в автомобилния бизнес, енергетиката, финансите и сектора бяла техника. Групировката има значителен принос към турската икономика по отношение на приходите, експорта, данъците, работната заетост. Koç Group се фокусира върху устойчив и доходоносен растеж с постоянно лидерство в Турция и региона с намерения за важен глобален играч. Koç Holding Automotive Group включва съвместните предприятия с Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - Tofaş, с Ford - Otosan, със CNH - TürkTraktör, Otokar и Otokoç, което го прави лидер в турския автомобилен сектор по отношение на продажбите, експорта и производството. Под неговата шапка са марките Ford, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Ferrari, Maserati, New Holland и Case.

Наградата “ECOBEST 2015” отива при International Council of Clean Transportation (ICCT) за изключителната му активност като организация с идеална цел за намаляване на вредностите отавтомобилите. Джон Герман, сълидер на US ICCT, е начело на екипа който помогна да се открие истината за вредностите от колите на Volkswagen. ICCT взе решение да провери емисиите на азотни окиси /NOx/ в Щатите, където стандартите за тях са по-строги. ICCT изследва повишените емисии на NOx при дизеловите автомобили от 2013-а година, неглижирайки стандартните лабораторни тестове за сметка на реалните пътни тестове, използвайки независимо закупени автомобили.

Икуо Маеда, шеф-дизайнерът на Mazda е победител в наградата “DESIGNBEST 2015”. Скъсвайки с модерните днес методи за компютърно генериран дизайн, Икуо Маеда върна Mazda към “старата школа”. Той преобрази процеса на дизайн със започването на всеки процес със скулптуриране и ръчно създаване на глинени модели. Промяната стартира през 2009-а, когато Маеда пое поста си, а днес се радваме на резулултатите в лието на смелия, каращ да се обръщат глави дизайнерски език Kodo, приложен в най-новата моделна гама на Mazda. Затова неговата роля в драматичната промяна на облика на автомобилите Mazda е от решаващо значение.

Изборът за “SMARTBEST 2015” на журито AUTOBEST тази година е TomTom Navigation and Traffic. Динамичната маршрутизация на системата на TomTom не препитва всички възможни опции за пътя, но предлага алтернативни варианти между сегашната ви локация и местоназначението, предлагайки различен и по-ефективен начин за събиране на пътна информация и предоставянето й на уреда. Това е проста и най-удобна пътна система днес.

Двигателите Volvo Drive-E “убедиха” журито, че са достойни за наградата “TECHNOBEST 2015”. Новото поколение Drive-E комбинира мощност, ефикасност и отличен опит. То предоставя ниски разход на гориво и емисии от четирицилиндрови мотори с представяне равно на това на шест или осемцилиндрови агрегати. С тези мотори VOLVO демонстрира нова подкрепа на традиционната си ценност - безопасноста.

15-ата наградна церемония AUTOBEST AWARDS FESTIVITY ще се състои през февруари следващата година в Милано, Италия. Следвайки традициите си международното жури AUTOBEST връчва наградите си в различна държава всяка година. Tова ще бъде първата Гала след разширяването на журито AUTOBEST, обявено през септември на борсата във Франкфурт, малко преди автосалона IAA. Миналата година награждаването беше в Загреб, Хърватска.

Европейското жури AUTOBEST благодари на всички читатели от цяла Европа за подкрепата им към проекта и на отговорните хора от PR сектора в автомобилната индустрия за подкрепата им в организацията на събитията и тест-драйвовете на новите им продукти.

За AUTOBEST

Европейската организация AUTOBEST е създадена през 2001-а с революционната концепция за “best buy car /най-добър автомобил за купуване/” на пазар в Европа. Днес 26 европейски нации са представени в журито, с което се покриват над 91% oт населението на Европа. За да стане победител в конкурса AUTOBEST автомобилът трябва да представлява най-добрата оферта за болшинството европейски клиенти. Цената, сервизната мрежа, достъпността и дистрибуцията на резервните части, функционалноста са сред най-важните критерии в процеса на гласуване. Дизайнът и новите технологии също са сред важните критерии при гласуването. AUTOBEST ползва прозрачна система за гтласуване с комплексна таблица от 13 критерия по пътя за определянето на победителя.

източник: Auto-Press


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.