Ford Expedition порасна, но свали килограми
Ford Expediiton e от старата школа на всъдеходите и докато доста производители се привличат от идеята за кроусовърите, големият автомобил от Детройт запазва "древната" рецепта за купе върху шаси.
И все пак сме 2017 г., затова за новия Еxpedition Ford прилагат съвременни похвати. За целта, също както направиха с F-150 наскоро, американците захвърлят тежката стомана за купето за сметка на алуминий.
Така въпреки увеличението на междуосието и колесната база съответно с 10 и 7,5 см при обикновения модел, теглото е смъкнато с до 135 кг. От друга страна дългата модификация Max, която заменя досегашната ЕL, запазва колесната си база и порасва незначително на дължина. С новите изменения Ford се надяват да пренасочат повече клиенти към късата версия.
Единственият възможен двигател остава 3,5-литровият EcoBoost V6 с две турбини. Той генерира над 365 к.с. и 570 Нм и вече работи с 10-степенен автоматик. Има два варината за задвижване - задно или 4х4.
Макар и засега Ford да не съобщават какво тегло ще може да дърпа машината, вероятно то ще надхвърля досегашните максимално 4,2 тона.