Ford MegaRaptor променя представите за огромен офроудър
Може би си мислите, че Ford F-150 Raptor е най-крайната точка, докъдето би стигнат пикап на "синия овал". Може би не си представяте, че на някого би му бил необходима по-злобна F-ка. Може би...всъщност със сигурност грешите.
Наистина Raptor мощен, бърз и проходим, но ако искате истински колосален звяр, има и по-добрър вариант. Представяме ви F-250 MegaRaptor. Дело на компания от Аризона, "хищникът" започва живота си като нормален F-250 Super Duty - от модел 2005 г. досега - преди да попадне в ръцете на Джереми Диксън.
След това започва работата по преобразяването му в колос с 46-инчови гуми. Мх, над метър каучук по вертикала. Гумите са обути на 20-инчови джанти, от своя страна захванати за специални главини с 10 болта, годни и за военна употреба, а целият преден мост е изместен напред. Окачването е с амортисьори на Bilstein и е повдигнато с 11 см.
Калниците и товарното легло са преработени, така че целият комплект да се побере на място. Предният капак също е заменен с нов такъв от фибростъкло. Всъщност кабината се повдига като едно цяло, подобно на такава от камион. Идеята е така да се улесни достъпа до двигателя, който остава недокоснат при доработката, освен ако клиентът изрично не пожелае.
Опциите са нова изпускателна система, въздуховоди, брони, кожена тапицерия и други глезотийки. Повечето позиции в писъка с допълнително оборудване могат да бъдат подминати, но степенките за качване във високото купе са препоръчителни.
Цената на пълната преработка на пикапа е 28 хиляди щатски долара, разбира се без да включваме автомобилът в основата на MegaRaptor. Бюджетният или поне не толкова скъп вариант е SuperRaptor, който прилага същата философия, но с 17-инчови джанти и 40-инчови гуми.