18 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

G-Power набута 750 "коня" под капака на BMW X5 M

BMW X5 M е чудовищен SUV модел, в което няма нищо учудващо. Германският спортен джип разполага с 4.4-литров V8 двигател с два турбокомпресора и мощност 575 к.с., които биха оставили далеч назад почти всичко останало на пътя. Така или иначе, за тунинг компании като G-Power никога нищо не е достатъчно.

През октомври от компанията пуснаха на пазара специален пакет, който увеличава мощността на X5 M до 700 к.с. И това, обаче, се оказа недостатъчно за G-Power, които сега предлагат на своите клиенти нов пакет, този път за 750 к.с. и главозамайващите 980 Нм максимален въртящ момент.

В сравнение със стандартното BMW X5 M, творението на G-Power разполага с допълнителните 175 к.с. и 230 Нм.



За толкова голямо купе, тежащо 2350 кг., максимална скорост от 300 км/ч е повече от впечатляваща. Това обаче е възможно, само ако поверите фабричното си X5 M на хората от G-Power, които ще инсталират всички нужни компоненти под капака и ще отстранят по софтуерен път електронния ограничител на максималната скорост. Въпросната върхова версия на пакета струва 4400 евро, а отстраняването на ограничителя е допълнителните 668 евро.

Ако се чудите откъде идва допълнителната мощност, за нея са виновни по-големите турбокомпресори и модифицирания софтуер на управляващата двигателя електроника. Освен това, изпускателната система е изработена от титан, като кантарът показва, че е с 23 кг по-лека от фабричния елемент.

Със сигурност BMW X5 M не е от типа автомобили, който бихте очаквали да видите на драг писта, а би трябвало, тъй като от G-Power казват, че с най-мощния силов кит германската джипка може да преодолее стандартната дистанция от 402 метра за 11.5 секунди.

Встрани от допълнителната мощност на V8 двигателя, тунерите са направили още някои подобрения. Те включват масивни 23-инчови джанти от кован алуминий, окомплектовани с високоскоростни гуми (8442 евро), регулируемо спортно окачване (2292 евро) и поръчкови спортни катализатори за тези, които искат да похарчат нови 3190 евро.

Всички тези тунинг глезотии не са никак евтини, но имайки предвид базовата цена на X5 M в Германия от 115 000 евро, вероятно не биха представлявали трудност за клиентите на модела.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.