02 юли 2022
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Гумите Bridgestone DriveGuard не се плашат от пирони

Bridgestone показаха на специално събитие в София своите гуми DriveGuard или решението за всяко спукване и последващите полеви ремонт или смяна с резервна гума. Според проучвания през последните 4 години 60% от шофьорите са минавали през раздразнението, наречено спукана гума, а цели 76 на сто от дамите не биха посегнали към увредената гума за смяна. Вместо всичко това, подсилените гуми на японската марка позволяват на шофьора да продължи да кара със скорост до 80 км/ч в продължение на 80 км или предостатъчно, за да се стигне до близък сервиз. 

С помощта на инструктори от Safety Driving Academy, начело с осемкратния шампион в българския рали шампионат Димитър Илиев, Bridgestone ни дадоха възможността да тестваме продукта по единствения възможен начин - със сценария, за който е предвиден. След няколко удара с чук и забиване на пирон в гумата, последвано от махането на винтила за всеки случай, беше време да се уверим на какво е способна технологията.

Но като за начало направихме кръгче със здравата гумата, която по нищо не отстъпва на всеки друг качествен каучук. Интересно е обаче как се справя тя без никакъв въздух в себе си. За охлаждането на спуканата гума, което е и основен проблем, пред които са изправени създателите й, помагат специални ребра на страниците. Те създават турболенция и отвеждат въздуха около нагорещяващата гума, така позволяват вече споменатия максимален проблег в спукано състояние.

Можем да потвърдим, че въпреки невъзможния за игнориране шум, автомобилът остава стабилен и придвижването до сервиза не би било страшно начинание. Дори и по-рязко намаляване на скоростта, което разбира се не се пропоръчва в такава ситуация, се окава безпроблемно с DriveGuard. 

Гумите могат да се монтират на почти всеки автомобил, оборудван с TPMS система за следене на налягането или с други думи почти всяка кола в Европа, произведена от 2014 г. Предплагат се  в 19 размера за летния модел и 11 за зимния – от 185/65 R15 до 245 40 R18. Освен очевидния им плюс, те могат да се похвалят и със завидно представяне на мокро като летните са в клас А в това отношения, а зимната вариация се класифицира в В категория.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.