17 ноември 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Honda представи новата ATV-гама, Gold Wing и CB125R у нас

Многоцеливите четириколесни на японската марка празнуват 20-годишнината от старта на производството им в САЩ

ATV машините на Honda от серията TRX бяха представени официално за първи път у нас. Наред с тях дебютираха и легендарният мотоциклет GL1800 Gold Wing и компактният спортен „нейкид“ CB125R (CBF 125NA). На зелените площи пред ViVenda Fine Butchery Grill бяха разположени и мотоциклетите CB 125F/GLR125 и NC 750XD. Събитието се състоя точно на 4 юли на фона на американски рок и безалкохолната бира Krombacher.

Гамата Honda TRX ATV се предлага с двигатели от 250 до 680 куб. см, с автоматични и механични предавателни кутии, със задвижване 2х4 или 4х4, независимо задно окачване, серво, и др. екстри. Освен това машините са компактни, екологични и функционални, като всяко едно ATV може да е незаменим помощник както в забавленията, така и верен партньор на селскостопанския производител. Годишно във фабриката в Южна Каролина, САЩ, се произвеждат по 100 000 ATV-та.

От дебюта си през 1975 г. като GL1000, луксозният Gold Wing е признат за връх на мотоциклетизма, като машина с власт, изисканост, надеждност, удобство и стил - дори и за най-далечни дестинации. Новият GL1800 Gold Wing бе представен през 2018-а. Вече с нов, по-мощен и динамичен 6-цилиндров двигател тип „Боксер”, и с впечатляващ въртящ момент. Предлага се и във вариант с DCT. Новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг (в зависимост от версията) спрямо предишния модел. По-компактният му обновен дизайн го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия.

Двигателят и рамата са разработвани така че независимо от намалените габарити са осигурени повече комфорт и перфектна позиция за ездача. Алуминиевата рама обхваща предната вилка и това позволява двигателят да бъде изнесен напред. Предното колело може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.

Двигателят разполага с четири режима - TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Вие избирате сцеплението на задната гума (HSTC), работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система (D-CBS), старт/стоп системата, и системата, подпомагаща потеглянето при наклон (HSA). Механичната трансмисия вече е 6-степенна, а новата Dual Clutch Transmission (DCT) - 7-степенна, с плавен съединител. Превключването на скоростите и промяната на оборотите се настройват според темперамента и изискванията на водача. Разбира се, има и задна предавка.

На база сериозната работа на конструктори и дизайнери, Honda доразви стила на ‘Neo Sports Café’, добре познат от CB1000R и CB300R, и създаде лекия, удобен и компактен CB125R. Въпреки че прилича на голям мотоциклет, той тежи само 125.8 кг. Новият ‘sports naked’ модел е насочен към млади хора, търсещи компактен, мощен, стилен и лесен за управление мотоциклет.

Лек и маневрен, той е перфектният избор за водач без сериозен опит. Мотоциклетът е оборудван с двигател с течностно охлаждане, 6-степенна скоростна кутия и изцяло нова тръбно пресована стоманена рама, 41-милиметрова USD вилка, радиално монтиран 4-бутален преден спирачен апарат с плаващ диск и регулируем моноамортисьор, LED светлини, LCD дисплей и IMU (Inertial Measurement Unit) базирана ABS.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
И Fiat ще прави SUV-купе
08 ноември 2018 в 09:49

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.