Hyundai с все по-качествени автомобили, според проучване
Hyundai подобрява значително позициите си в изследването за най-надеждните автомобили Vehicle Dependability Study (VDS)) за 2017 г. на J.D. Power с водещо в бранша намаляване на проблемите, съобщавани от собствениците, като се нарежда на шесто място сред всички марки. Проблемите на база 100 автомобила Hyundai намаляват с 25 точки или 16 процента и Hyundai се изкачва с 13 позиции в класацията на марките спрямо 2016 г., отбелязвайки най-доброто представяне на компанията досега
„Посветеността на Hyundai на качеството на продуктите е фундаментална част от нашата цялостна стратегия. Класирането в изследването за най-надеждните автомобили показва непрестанните ни усилия да усъвършенстваме нашите продукти“, каза Бари Рацлаф, вицепрезидент, Удовлетвореност на клиентите, Hyundai Motor America. „Качеството е приоритет за клиентите и ние непрекъснато се стараем да подобрим индикаторите, измервани от изследването на първоначалното качество (IQS) на J.D. Power, подобрявайки по този начин дългосрочната надеждност.“
Hyundai Sonata също получи признание от J.D. Power като автомобила, заел второто място в сегмента на средноразмерните автомобили. Hyundai постигна тези резултати, докато средните стойности в бранша се увеличиха с четири проблема на 100 автомобила.
VDS и IQS са две от ключовите качествени изследвания на J.D. Power. VDS измерва проблемите при тригодишните автомобили, основно в категории като двигател/трансмисия, изживяване при шофиране и Аудио/Комуникации/Забавление/ Навигация. По-нисък резултат означава по-голямо качество.
IQS измерва качеството след 90 дни на притежание. Изследването Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) измерва възприятието на клиентите относно дизайна, съдържанието, разпределението и динамиката на техните нови автомобили, а новото изследване Tech-Experience Index Study измерва цялостното изживяване на клиентите, свързано с автомобилните технологии.