16 юли 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Jaguar F-Pace SVR: пистова тупалка, маскирана като SUV

Първият SUV модел в историята на Jаguar се сдоби с брутална SVR модификация, която го прави най-бързия и най-мощния F-PACE досега. Напомпаната "котка" е с подобрено шаси и аеродинамичен пакет, включващ уникални предна и задна броня, снижени странични части на каросерията и заден обръщащ се спойлер за подобряване на охлаждането, намаляване на подемната сила и въздушното съпротивление и подпомагане на стабилността при високи скорости.

Проектиран от Special Vehicle Operations (SVO), с 44% повече мощност, 5-литровият бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър на F-Pace SVR произвежда 550 к.с. и 680 Нм, което му позволява да постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди и максимална скорост от 283 км/ч. Подобреното шаси има прогресивни предни и задни пружини, които са съответно с 30 и 10 процента по-твърди и изпълняват функцията на антирол бар, което допринася за 5% намаляване на люлеенето на каросерията.

Новите олекотени ковани 21- и опционални 22-инчови алуминиеви джанти са по-широки отзад с 25 мм в сравнение с отпред и допринасят за по-доброто управление на SVR. 22-инчовите джанти са с 2,4 кг по-леки отпред и с 1,7 кг по-леки отзад, проектирани да предоставят по-голям въздушен поток към подобрените, по-големи предни (395 мм) и задни (396 мм) спирачни дискове. Спирачните дискове съдържат модерна конструкция от две части отпред и отзад за намаляване на теглото и още по-пъргаво управление на SVR.

Jaguar F-Pace SVR е и с активната изпускателна система на Jaguar с клапани с променлив ход. Тя произвежда харизматичен звук и е още един фактор зад увеличената динамика на спортния SUV, тъй като позволява увеличен поток на отработените газове. Изпускателната система на SVR е с 6,6 кг по-лека от стандартната система на конвенционалния модел

Системата за задвижване на четирите колела също е подобрена като освен активния заден диференциал с електронно управление (EAD) съдържа всеобхватна гама модерни технологии, всяка калибрирана специално за задачата. Технологията за контрол Интелигентна динамика на задвижване (IDD) на системата за задвижване на всички колела с въртящ момент при поискване е оптимизирана да увеличи максимално ползите от EAD, докато софтуерът за окачването Адаптивна динамика, електронното сервоусилване на волана (EPAS) и Динамичният режим на шофиране са специално за SVR.

Включването на Динамичния режим предизвиква по-бърза, по-откликваща смяна на предавките, по-остра реакция на горивния дросел и увеличена обратна връзка от волана за по-силно усещане при шофиране, независимо от условията.

В интериора на новия Jaguar F-Pace SVR акцент са тънките спортни предни седалки, осигуряващи по-добра странична опора. Характерът на спортен SUV е подчертан от спортния селектор за смяна на режимите, а брандираният с логото SVR волан е с тактилни алуминиеви пера за смяна на предавките.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.