25 май 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

KTM хвърли карбуратора, слага инжекцион и на двутактови мотори

KTM прави рязко обновяване на при двутактовите ендуро мотори с представянето на модели, които заменят карбуратора с новоразработена инжекционна система. С това австрийците пускат първите серийни мотори от такъв вид в света. 

Промените ще засегнат KTM 250 и 300 от моделната 2018 г., а към тях се слага ключовото означение TPI - Transfer Port Injection. 

От австрийската компания обясняват, че преходът към новата система е направен с идеята да не се усложнява устройството на горивната система и да се запази усещането на машините с карбураторно захранване. Същевременно моторите се облагодетелстват от плюсовете на инжекциона. Отпада нуждата за предварително смесване на горивото и маслото и настройката на съотношението бензин-въздух в горивната смес за различни трасета, доплват KTM.

Към ползите трябва да добавим намаляване на разхода от гориво, който традиционно не е силната страна на двигателите без клапани. Преходът към новата горивна система обаче не е елементарен и изисква драстични промени при компонентите. По-точно нови дросел, електроника с редица сензори, цилиндър, кутия на въздушния филтър, маслени помпа и резервоар, както и нов горивен резервоар. 

Обновените модели ще се доберат до европейския пазар през юни и могат да се похвалят с електрически стартер, спирачки на Brembo, хидравличен съединител, нова лек акумулатор и още. 






Рейтинг :
24.05 2017 в 22:38 1
+ 1
- 1
карбОратор
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.