Land Rover Defender с нови двигатели и хибридна версия
Новият Land Rover Defender получи няколко обновления по отношение на задвижващата гама и нивата на оборудване. Наследникът на иконичният всъдеход, със 70-годишна история, обещава да е още по-ефективен и привлекателен.
За моделната 2021 година, към гамата на Defender се присъединява нов Plug-In хибрид (PHEV) модел - P400e. При него, комбинация от двулитров бензинов двигател (с 300 к.с.) и електромотор (със 105 kW) ще доставя комбинирана мощност от 404 к.с. Ековерсията на всъдехода ще предлага комбиниран разход от 3,3 л/100 км и емисии на СО2 от само 74 г./км.
Само на електричество, хибридният Defender ще може да изминава до 43 км, включително и в офроуд терен, където електрическият агрегат ще може да се използва и с понижаващите предавки. Максималната скорост на ток е 130 км/ч, а батерията с капацитет 19.2kWh може да бъде заредена на 80% за половин час на зарядна станция с мощност 50 kW.
Към гамата двигатели се присъединява и нов редови шестцилиндров дизелов двигател Ingenium. Той работи с мека хибридна система, като се предлага в мощност от 200, 250 или 300 к.с. Обнбовените дизели обещават да са по-ефективни и "по-пъргави".
Закъснялото заради пандемията лансиране на по-компактния Land Rover Defender 90, също е вече факт, като машината скоро ще потегли към автомобилните представителства. В допълнение, и за нея, и за Defender 110 се предлага ново ниво на оборудване X-Dynamic, със специфични дизайнерски акценти по купето и в салона.
Гамата от опции за персонализиране на Defender също нараства, като се предлагат нови цветове Yulong White, Silicon Silver и Carpathian Grey в комбинация с избор от контрастни покриви. Изборът от индивидуални опции също е на разположение за първи път, включително сгъваемият покрив от плат за Defender 110 и изборът на пакет за окачване на Defender 90, докато премиум LED предните фарове, аудиосистемата