
Според последното съвместно проучване на Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) и Think Young 85% от поколението на хилядолетието вярват, че ще притежават автомобил в следващите 10 години. Почти толкова - 81.6% биха искали да притежават автомобил, който е персонализиран спрямо техните лични изисквания за нивото на технлогиите, устойчивостта и употребата.
Персонализацията трябва да бъде на първо място функционална – 28.7% искат консумацита на гориво на автомобилите да отговаря на поставените цели до 2025 година.
“Поколението на хилядолетието желае продуките и услугите да са съобразени с техните изисквания и нужди, така че не е учудващо, че това се отразява и на изискванията им за автомобила, който ще карат след 10 години“, коментира Карлос Чиполити, генерален директор на иновационния център на Goodyear в Люксембург.
Поколението на хилядолетието се отнася пренебрежително към персонализирането от чисто естетични цели. Според проучването младите хора желаят персонализация, която да е функционална и да се отнася до проблемите, които ги вълнуват – устойчивост и безопасност....без да правят компромиси по отношение на цената, независимостта или уединението.
“Хубаво е, че младите хора в Европа мислят върху това как автомобилите могат да бъдат направени по-безопасни и устойчиви за употреба“, допълва Чиполити.
Изследването е проведено от ThinkYoung от името на Goodyear, за да се разберат по-добре становищата на младите хора за бъдещето на мобилността. Проучването обхваща 15 въпроса, и в него участват млади хора на възраст между 18 и 30 години, учещи наука, технологии, инженерство, изкуство и дизайна, както и математика в университети в 12 държави: Германия, Франция, Италия, Великобритания, Люксембург, Словения, Белгия, Холандия, Испания, Полша, Швеция и Турция. Общо 2564 проучвания са попълнени онлайн. Работа на терен се провежда от май до юни 2015.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари