Mustang GT пада под 4 секунди при спринта
Когато беше представен през януари, Ford Mustang GT 2018 изглеждаше като готов за подвизи младеж с първоначално обявена мощност от 455 к.с. Тези данни обаче се оказаха невярни, защото автомобилът разполага всъщност с 460 к.с., а ускорението му от 0 до 100 км/ч вече е за под 4 секунди.
Това се постига най-вече благодарение на две неща - новата 10-степенна автоматична скоростна кутия - същата, използвана и при F-150 Raptor. Както и специалната система Drag Strip, която помага за по-доброто линейно ускорение.
Това, което прави Drag Strip всъщност е да задържа ускорението и мощноста между смяната на предавките така, че автомобилът практически да не ги губи. Тя е налична и във варианта с механична скоростна кутия, но определено силата и е с 10-степенния автомат.
Помощ идва и от амортисьорите на MagneRide, които помагат при прехвърлянето на теглото межу осите при ускорение и спиране.
Тези, които ще пропуснат GT версията и ще се насочат към Mustang EcoBoost 2019, също ще разполагат със системата Drag Strip. Те ще могат да боравят с мощност от "едва" 310 к.с. С помощта на автоматичната трансмисия пък този екземпляр взима времето от 0 до 100 км/ч за 5 секунди.
Както винаги обаче най-голямата сила на Mustang е съотношението цена/качество и възможността да седнете в спортен автомобил от този ранг за почти смешни пари за класа. Като имате предвид, че GT Performance пакетът е по-бърз от 0 до 100 км/ч от струващото 94 000 Porsche 911 Carrera, то трябва сериозно да помислите кой от двата автомобила е по-изходен и кой какво дава на собственика си.