22 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Новият Citroen C4 Cactus е позагубил Air Bump-a

Citroen C4 Cactus е на пазара от 2014 година и определено е сред бестселърите на французите. Сега, смесицата между хечбек и кросоувър минава през сериозен фейслифт, като добавя новости, но и губи познати неща.

Първото нещо, което се набива на очи е липсата на харизматичните странични панели Airbump. При втори поглед се вижда, че те не са изчезнали напълно, но са с по-малка площ и са преместени от средата на вратите в долната част на купето. Останалите промени по дизайна са в унисон с актуалната стратегия на марката, а от Citroen заявяват, че искат да направят модела малко по-премиум. Или с други думи, да не се сблъсква много с новия C3 Aircross.

C4 Cactus представя две иновации, част от програмата Citroen Advanced Comfort: ново окачване Progressive Hydraulic Cushions (окачване с прогресивни хидравлични ограничители) и седалки Advanced Comfort Seats, които с иновативния си дизайн и начин на изработка осигуряват безпрецедентен комфорт и позиция на тялото. C4 Cactus взима най-доброто от своя предшественик и от С4, предлага 12 системи в помощ на управлението и 3 системи за свързаност на борда.

Гамата задвижващи агрегати включва 3-цилиндровите бензинови PureTech с мощност от 82 до 130 к.с. Дизеловите опции включват BlueHDi агрегат със 100 или 120 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична или 6-степенен автоматик. В помощ на предното задвижване се предлага системата Grip Control, позволяваща на автомобила да адаптира сцеплението съобразно терена (сняг, кал, пясък).

Салонът на обновения Citroen C4 Cactus създава усещане за пашкул, с пречистени обеми, меки материали и успокояващи цветове.На разположение е ниско контролно табло, разработенo хоризонтално, в средата на което е интегриран тактилен екран с изцяло цифрово представяне на информацията. Дигиталният интерфейс за водача предлага свободна и свързана позиция на шофиране с контролни функции, групирани около 7-инчовия серийно предлаган екран.

Хечбекът разчита на 12 системи за сигурност, сред които разпознаване на пътни знаци, аварийна спирачка, предупреждение за напускане на лентата, паркинг асистент, помощ при потегляне по наклон и др. Продажбите на модела ще започнат в началото на 2018 година, а цените все още са неизвестни.



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:26 2
+ 0
- 0
sffsdf29160
+ 0
- 1
Ако вътре е нещо като някогашния Палас - бива. Ако не - все тая.
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.