28 март 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Новото Porsche 911 Turbo е още по-мощно!

Porsche представи дългоочакваното ново поколение на (почти) най-мощната версия 911. Новото 911 Turbo излиза на сцената, настанявайки се под бруталното Turbo S, като отново е във версии купе и кабриолет, като обещава повече мощност, по-добро управление и по-голяма ефективност.

За задвижването на новото Porsche 911 Turbo се грижи 3,7-литров "боксер" със 6 цилиндъра. Двигателят е сериозно модернизиран, като разчита на два турбокомпресора с променлива геометрия и електронно контролиране на клапаните. Така, налице са 580 конски сили (с 40 повече отколкото при предшественика) и 750 нютонметра въртящ момент (отново +40). Двигателят предава тягата към четирите колела, чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Новият мотор е по-мощен, но и по-ефективен. От Porsche разкриват, че са успели да подобрят агрегата в много отношения, включително и да е с по-малко емисии на СО2 (271 - 284 гр/км). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,8 секунди при версията купе и 2,9 при кабриото. Максималната скорост и в двата случая е 320 км/ч.

За да удържи на тези сериозни характеристики, 911 Turbo е с редица обновления по шасито и други важни възли. Така, предната и задната ос са по-широки, съответно с 42 и 10 мм спрямо предходния модел, а аеродинамиката е подобрена с електронно контролирани въздухозаборници и заден спойлер, който променя положението си при различни скорости.

Окачването и настройките на шасито ще се предлагат в два варианта - конвенционалният Porsche Active Suspension Management (PASM) или опционалният PASM Sports. При втория, окачването е по-ниско с 1 см, а настройките му са оптимизиране за каране по писти. Обновена е и системата за задвижване на четирите колела, като сега по-голям дял от тягата може да достигне до предните колела, отколкото в предишното Porsche 911 Turbo.

Стандартно, новият модел идва със спирачни дискове от специална стомана с диаметър 408 мм отпред и 380 отзад. Опционално може да се поръчат керамично-композитни дискове. Turbo ще се предлага и с опция Lightweight за надъхани пилоти, при която теглото е намалено с около 30 кг чрез премахване на задните седалки и някои шумоизолиращи панели.

Новото 911 Turbo вече може да бъде поръчано при дилърите на Porsche, като цените започват от 148 400 евро за купето и 158 600 за кабриолета.



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:10 1
+ 0
- 0
sffsdf37156
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.