21 октомври 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Обновеният Porsche Macan с по-мощен V6

Porsche представи фейслифта на по-компактния си SUV Macan на специално събитие в Шанхай. Премиерата на модела не случайно бе в Китай, който е най-големият пазар за кросоувъра, генерирайки около 1/3 от общите му продажби. А сам по себе си, Porsche Macan е и най-продаваният модел на спортната марка въобще. Клиентите от Поднебесната империя ще могат да поръчват новия джип още от следващия месец.

На външен вид, в обновения Porsche Macan може да отличим обновените брони и новата оптика на предните светлини (които са LED още в базовите нива). Най-отличителната промяна в екстериора е свързана със задните светлини, които са свързани със светеща лента през целия капак, подобно на новите Panamera и Cayenne.

В интериора се вижда нова информационно-развлекателна система с 11-инчов тъчскрийн екран, която заменя предишната 7-инчова. Заради по-широкият екран, духалките на климатика вече са под него, а не от двете му страни. Опционално, всъдеходът може да се поръча със спортен волан GT от Porsche 911 и с подгряване на предното стъкло. Пакетът Sport Chrono пък, добавя на волана бутон за смяна на режимите на движение.

Инженерите на Porsche са пипнали шасито и 7-степенната скоростна кутия със 7 предавки, като обещават нещата да са по-оптимизирани. В допълнение, новият Macan се е сдобил със също така нов адаптивен круиз контрол, който има режим за движение в силен трафик и задръствания.

Базовият двулитров 4-цилиндров турбобензин е с леко понижена мощност до 245 к.с. спрямо 252 преди. Това се е наложило заради адаптирането на модела към новия стандарт за разход и вредни емисии WLTP. За сметка на това, 3-литровият V6 на версията Porsche Macan S е получил 14 "кончета" отгоре до 354 вместо 340.

Версията Macan Turbo пък се е обзавела с нов 2,9-литров V6 битурбо (познат от Cayenne и Panamera). Агрегатът, постигащ максимална мощност от 440 конски сили, заменя досегашния мотор с обем 3 литра.

На по-късен етап се очаква и версия GTS на новия SUV, но по-интересното е, че от Porsche все пак смята да предложат и дизелова версия. Макар компанията преди време да се отрече от дизелите, по-късно размисли и сега е готова с такъв ватиант, който ще се предлага и за по-големия SUV Cayenne. Очакваната мощност на турбодизела е около 300 к.с.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.