Renault открива уникален виртуален музей
Renault официално отваря първия си виртуален музей. Той е онлайн, напълно безплатен и се нарича The Originals. Към него марката отваря и нов онлайн магазин The Originals, където посетителите могат да поръчат стоки, някои от които вече се предлагат в L’Atelier Renault на Шанз-Елизе.
И двата уебсайта са достъпни по целия свят и са преведени на шест езика (френски, английски, немски, испански, португалски и италиански). Допълнителни езици ще бъдат добавени през следващите месеци.
С лансирането на този нов виртуален музей Renault предлага на посетителите от цял свят достъп до френското културно наследство на марката без пространствени и времеви ограничения. Турът е неограничен, силно визуализиран, съставен от архиви и технически данни, посещение, адаптиран към днешния свят, игрив и забавен.
Музеят представя 21 от легендарните модела на компанията в ново и иновативно технологично изживяване благодарение на процеса на фотограметрия . Renault избира тази технология, за да подобри изживяването на посетителите и да представи своите емблематични модели с несравними детайли.
За целта марката създава единствено по рода си студио за сканиране на автомобили със специално осветление. Моделите са щателно сканирани в 3D, а зоните, до които системата не може да достигне, са ремоделирани и сглобени по време на процеса на постпродукция. Сайтът ще включва още модели от края на декември 2021 г.: 50 нови модела ще бъдат налични до края на януари 2022 г., а 80 ще бъдат лансирани до края на декември 2022 г.
„Renault, емблематична марка на поп културата, се нуждаеше от музей, достоен за името. С тази виртуална галерия ние позволяваме на нашите посетители да преживеят отново нашата обща история. Вселената на марката Renault може да бъде открита и в гамата продукти на The Originals, налични в нашия нов онлайн магазин.” посочва Арно Белони, главен маркетинг директор Renault.
Виртуалния музей на Renault The Originals може да разгледате ТУК