Това е новото поколение Renault Captur
Второто поколение Renault Captur стана официален факт, 6 години след като моделът се появи на бял свят. Компактният кросоувър на французите е станал малко по-голям, а като цяло е с еволюционни, а не революционни промени.
Новият Captur е конструиран на архитектурата CMF-B на Renault. По-дълъг е със 107 мм, по-широк с 19 и по-висок със 7 спрямо предшпественика си. Това се е отразило и на малко повече простор в салона, който пък до голяма степен следва тенденциите при новите хечбек модели Zoe и Clio.
Нов е 9,3-инчовият вертикален дисплей на мултимедията, а инструменталното табло вече е изцяло дигитално. Нов е и дизайнът на скоростният лост, като до него има място за безжично зареждане на смартфон.
Във външния вид има няколко отличителни белега - нови светлини с характерния С-образен подпис на марката, промяна в стила на броните и други подобни детайли. Оптимизирана е и аеродинамиката, което, в комбинация с новата платформа, ще доведе до по-добра ефективност и по-ниски нива на шум в купето.
Голямата технологична новост при новото Renault Captur е появата на нова плъг-ин хибридна версия. Тя ще разчита на 1,6-литров атмосферен бензинов двигател и два електромотора - един в скоростната кутия и един в коляновия вал.
Батериите са с капацитет 9,8 kWh, което ще позволи пробег само на електричество до 60 км, при скорост до 135 км/ч. Идеята е при всяко стартиране на автомобилът, първоначално той да се движи само на ток. Новата версия ще е на пазара догодина.
При лансирането си на пазара тази есен, новият Captur ще разчита на един бензинов и един диззелов двигател. В първият случай това ще е еднолитров турбомотор със 100 к.с., а във втория - 1,5-литров, във версии на мощността 95 или 115 к.с. Двигателите ще са стиковани с 5- или 6-степенна механична скоростна кутия, а опционално се предлага 7-степенен автоматик с двоен съединител. Задвижването отново ще е само към предните колела.