Трабант като никой друг от Vilner
„Всеки роден преди 90-а разпознава мигновено формите на Trabant“, казва Атанас Вилнер, собственик на едноименното ателие за ексклузивни коли. „Автомобил, който е много повече от достъпна форма на транспорт. Той е символ на една ера на разделение, белязала съдбите на няколко поколения“.
Колa, която често е наричана източногерманският VW Beetle. Екземплярът, влязъл във Vilner Garage обаче, е от последните произведени. На мястото на двутактовия мотор на Trabant 601 е монтиран 1-литров агрегат от VW Polo MkI, скоростите вече са долу, като визията на Trabant 1.1. на практика остава същата, като на 601.
„Създадохме интериор, какъвто Trabant никога не е имал. Избрахме карирания десен, за да остане верен на ретро стила, като същевременно използвахме най-съвременните методи за изработка,“ казва Вилнер.
Салонът е обвит в текстил и дублирана кожа. Последната се нарича така заради меката подплата, което и придава специфичен обем и я прави също толкова приятна на пипане, колкото и за окото. Седалките са облицовани с ‘Ivory Soft’ кожа, в средата е поставен кариран текстил, а подглавниците умишлено са оставени в оригинален вид. Таблото също комбинира финия естествен материал с текстил, като цветът на винтидж кожата там е ‘Charcoal Black‘.
Кормилото е Momo, облечено с черна кожа и съшито с контрастни шевове, като в средата е поставена значка с номер 21. „Сменихме всички емблеми на ‘Sachsenring Karosseriemodule’ с любимото число на собственика“, казва Вилнер. „Поставихме го и на B-колонките, в центровете на джантите, на вратите и дори на покрива на колата“.
Таванът отвътре е изцяло покрит с раиран текстил, какъвто е положен и около кожения лост на 4-степенната кутия. Радиото? Изглежда старо, но ретро визията му прикрива модерна техника.
Екстериорът има позната визия, но с модерни акценти. Фаровете са изцяло LED, като дневните светлини дублират и функцията на мигачите. Всички панели на колата са напълно ревизирани, таванът е получил графика ‘21’, повтаряща изпълнението на салона, която присъства и на вратите.
Джантите също са получили специално отношение: „текстилна“ обработка и централни капачки с любимото число на собственика.
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2025/01/03/41397/1736248973_6_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/18/41296/1734513251_6_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/16/41286/1734431119_8_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/11/41279/1733926449_2_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/06/41265/1733472948_5_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/04/41246/1733384957_7_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/12/03/41238/1733215227_0_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/11/21/41198/1732185485_8_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/11/11/41170/1731398698_4_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/11/05/41144/1730815934_2_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/10/29/41124/1730197538_7_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/10/25/41115/1729841995_8_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/10/23/41105/1729693870_0_80x90.jpg)
![](http://i2.offnews.bg/auto/events/2024/10/21/41093/1729515782_1_80x90.jpg)