18 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Три SUV премиери от Mercedes-Benz в София

GLE Coupé, GLE и GLC дебютираха на щанда на марката

Премиерите на три нови SUV автомобила, както и а обновената А-класа се състояха на щанда на Mercedes-Benz на Автосалон София 2015. „През настоящата година Mercedes-Benz разшири SUV семейството си до шест модела, с което предлага най-дългата гама в една доста конкурента среда. Тази година честваме и 30 години 4Matic система. Определено това е годината на SUV колите в гамата ни“, коментира Александър Бабанин, управител на Балкан Стар Аутомотив, официален представител на компанията у нас.

С премиерния GLE Coupé Mercedes-Benz влиза в нов сегмент и вече печели нови клиенти за марката. GLE Coupé e с технологичните подобрения и нововъведения в по-големия му брат – Mercedes-Benz GLE и дават заявка моделът да продължи успешната история на предшественика си – бестселъра M-Class. С дебют за България на автомоблния салон излиза и второто поколение на средноразмерния SUV от Mercedes-Benz, който вече се нарича GLC и представлява голяма стъпка напред по технически показатели и дизайн решения.

Новият GLE е наследник на познатия M-Class, когото считаме за основател на премиум SUV сегмента през 1997 година и от тогава е един от най-успешните модели в света. GLЕ впечатлява с атрактивен дизайн, многообразен характер, благодарение на DYNAMIC SELECT и дълъг списък от асистиращи системи познати от E- и S-Class. Разширена е гамата от двигатели за GLE – вече изборът е от пет ефективни и мощни четири, шест или осем цилиндрови мотора. Дизеловият модел GLE 250 d е първият пълнорaзмерен SUV в този клас, който харчи само 5.4 л/100 км. и изразходва 140 гр. CO2/км.

Не по-малко впечатляващ е и първият Mercedes-Benz SUV с plug-in-hybrid технология. Мощност от 325 kW (442 к.с.) в GLE 500 e 4MATIC гарантира брилиантно представяне при CO2 емисии от 78 гр./км и разход на гориво от 3.3 л/100 км. GLE 500 e 4MATIC консумира 16.7 kWh/100 км и поставя нов стандарт в този сегмент. В допълнение хибридът може да измине 30 км само на ток.

Модификациите Mercedes-AMG GLE 63 и 63 S излъчват ексклузивност, доминантност и спортна мощ. AMG 5.5-литровия битурбо V8 двигател е по-мощен отпреди: в допълнение към основната модификация 410 kW (557 к.с.) се предлага и супер спортният S-модел, чийто възможности достигат 430 kW (585 к.с.). Шасито е претърпяло съществени подобрения с цел повече динамика и пъргавина. Реакцията на двигателя и времето за смяна на предавките достигат ново, още по-спортно ниво, с което подчертават отличителното AMG представяне.

Новият GLC е още един важен модел в SUV гамата на Mercedes-Benz, който следва дизайн философията на марката, като предлага модерна елегантност, за сметка на класическата офроуд визия, но отдалечаването от първообраза на G-Class е само външно. Технически погледнато средният по размер SUV се отличава с прилични офроуд възможности.

GLC предлага опция за оборудване на шасито с многокамерно въздушно окачване и електронно контролирано адаптивно демпфериране. Окачването AIR BODY CONTROL комбинира стабилност и комфорт с бързина и впечатляващи офроуд възможности. В програмите за задвижване DYNAMIC SELECT са заложени специфични харакетристики, които могат да променят характера на автомобила. При програма Sport шасито е по-стегнато и допълнително намалено с 15 мм. Програма Comfort позволява плавно и комфортно движение, като адаптивното окачване се коригира на всеки 60 милисекунди. Специално разработения офроуд пакет (опция) има до 5 допълнителни програми. В офроуд режим AIR BODY CONTROL оптимизира контакта на гумите със земята и осигурява безпроблемно придвижване по чакъл или пясък; с Rocking assist можете да се измъкнете при засядане чрез повишаване нивото на шасито с 50 мм; с Incline се изкачват безпроблемно стръмни склонове; а Trailer е създаден за управление на прикачен товар.


Всички модели са с постоянно задвижване на четирите колела 4MATIC с разпределение на въртящия момент 45:55 процента между предния и задния мост, което заедно със системите за сигурност осигурява стабилно и безпроблемно пътно поведение. Деветстепенната автоматична скоростна кутия 9G-TRONIC е стандартна за GLC 220 d 4MATIC, GLC 250 d 4MATIC и GLC 250 4MATIC.

Mercedes-Benz предлага за първи път Plug-in hybrid в този пазарен сегмент: GLC 350 e 4MATIC може да се похвали с минимален разход на гориво и емисии като е и първият plug-in hybrid в този пазарен сегмент с постоянно задвижване на всички колела и убедително поведение на офроуд терен.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.