03 април 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Кен Блок показа новите си оф-роуд играчки Can-Am Maverick

Макар доработката на возила да е позната най-често при автомобилите и мотоциклетите, сериозна тунинг индустрия има и при ATV-четириколките, както и при т. нар. SSV/UTV машини, често наричани просто "бъгита". За да ни докаже, че и при този тип машини могат да се направят сериозни доработки, се е захванал не кой да е, а царят на Гимхана Кен Блок и, заедно със своите помощници в Hoonigan Racing team.

В края на миналата година, Кен Блок и канадският производител на возила за свободното време BRP (познати и като Bombardier) започнаха своето партньорство, с което рали-пилотът стана посланик на ATV и SSV машините Can-Am. И естествено, побърза да се сдобие с представители на гамата, наблягайки на новата фамилия бъгита Maverick.

Не е тайна, че side-by-side машините не са останали дълго в стоковия си вид, като сега Блок и Hoonigan показват какво са сътворили от Can-Am Maverick X rs 1000R Turbo и неговата MAX версия. Двуместният Х модел определено е фаворитът на Кен Блок за забавления в пустинята и пущинака. По-малкият модел, според пилота се усеща "много интересно като кръстоска от двата любими мои типа возила - кросов мотор и рали кола".

Така, Can-Am Maverick X, с мощност 131 конски сили е получил нова уникална защитна клетка, окачване с по-голям ход и защити от Lonestar Racing, докато новите врати и спортният волан са дело на компанията Dragonfire. Монтирани са също така уширители на калниците, специални спортни седалки дело на самия Блок, допълнителни светлини от Rigid Industries и уникални ковани джанти fifteen52 Turbomac HD, "обути" с гуми Toyo Open Country AT.

За по-големия Can-Am Maverick MAX RS Turbo, Кен Блок е избрал друг подход, превръщайки бъгито в легална машина за движение по пътищата, която да се използва както в града, така и сред природата. Или нещо като компактно джипче, с което да отидете на работа, а после да заведете децата си да покарат колело в планината - заради последното е монтиран и багажник за велосипеди.

Четириместната машина е оборудвана с нови покрив и врати, с предно стъкло, за да "не лапате мухи" по пътя, уширители на колесните арки и същите спортни седалки. И тук има добавена предпазна броня, светлини Rigid Industries R46 и същите джанти и гуми като на по-компактния модел. И двете бъгита са боядисани с камуфлажни разцветки, като при двуместния вариант е в нюанси на сивото, а при 4-местния - класически горски цветове.

"Много се радвам как успяхме да доработим двете возила", заяви Кен Блок. "Can-Am има много добра платформа, от която да се конструират проекти като моите. Фактът, че машините идват с турбокомпресор от завода е огромен плюс за мен, тъй като това означава, че не трябва да се занимавам с купища афтърмаркет доработки за двигателя, които да ми дадат скоростта и мощността, която искам. Тимът ми свърши отлична работа, а на мен просто ми остана да взема децата и жена си, за една забавна почивка в Юта, където се забавлявахме отлично", завършва доволно звездата.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.