
За разлика от много производители, които наричат фейслифт слагането на нови мигачи на колите си, Toyota не си поплюват при обновяването на Yaris за европейския пазар. Програмата на японците по освежаване е струвала 90 милиона евро и в хода й компанията е изхвърлила 900 части от стария модел, за да ги подмени с обновени такива.
В екстериора промените се изразяват в по-широка предна решетка, която в коминация с уголемените стопове сякаш разширява визауално целия автомобил, без той наистина да набъбва. Има промени и в профила и вратите.
Към визуалните промени трябва да добавим и новия дизайн на летите джанти, а към съществуващите осем цветовите опции се добавят още две - токийско червено и хидро синьо.
В купето основното нововъведение е 4,2-инчовият дисплей, включен в базовото ободурдване от ниво Mid нагоре. Като оставим това настрана, японците са пипнали тапицерията, бутоните и централната конзола.
Що се отнася до двигателите, старият 1,3-литров мотор остъпва на 1,5-литров чеитицилиндров атмосферен агрегат със 111 к.с. и 136 Нм, с който колата спринтира до 100 км/ч за 11 секунди - с 0,8 секунди по-бързо от предходния модел. Не само това, ами и разходът е смъкнат с до 12%.
В най-мощната си модификация Yaris ще разполага с цели 210 к.с., което е страшно много, имайки предвид теглото или по-точно липсата му. Ще видим колата в пълния й блясък на изложението в Женева през март.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1
09.09 2023 в 05:55
Последни коментари