31 януари 2023
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Bosch с двуцифрен ръст на продажбите в България

Компанията засилва позициите си, като расте по-бързо от пазара

Група Бош (Bosch), водещ световен доставчик на технологии и услуги, реализира в България през финансовата 2015 г. рекордни продажби в размер на близо 100 млн. лв. (51 млн. евро). Пълното придобиване на бившия джойнт венчър БСХ Домакински уреди България ЕООД и на софтуерната българо-немска компания ProSyst увеличaва продажбите с почти 24 млн. евро. Бош реализира силен растеж и благодарение на оперативния си бизнес – спрямо предходната година продажбите са се увеличили с 27%, което означава, че компанията расте по-бързо от локалния пазар. В България Bosch е директно представен с три от четирите си бизнес сектора – „Автомобилни технологии“, „Потребителски стоки“ и „Енергийна и сградна техника“. 

Направление „Автомобилно оборудване“, част от бизнес сектор „Автомобилни технологии“, продължaва възходящото си развитие. Направлението реализира двуцифрен ръст на продажбите, както като общ оборот, така и във всеки отделен сегмент – авточасти, акумулатори и автосервизно оборудване.

За 2016 г. фокусът на бизнеса ще е съсредоточен върху развитието на мрежата от Бош сервизи, продажбите на консумативи и обученията на търговски и сервизни партньори.

През 2015 г. направление „Електроинструменти“ на Бош продължи да държи челна позиция на пазара в България. Това се дължи на отличните продажби в сегмента на професионалната техника, за което принос имат иновативните продукти на Бош и добрата конюнктура на пазара.

БСХ Домакински уреди България ЕООД затвърди своята позиция сред пазарните лидери на силно конкурентния български пазар на домакински уреди, а през изминалата година бе въведена и новата марка Zelmer. През 2015 г. направление „Термотехника“ реализира значителен ръст в продажбите във всички продуктови сегменти. Направление „Системи за сигурност“ също отчита постоянен ръст на пазарния си дял в България.

Следвайки рекордните резултати от 2015 г., Bosch си поставя за цел да продължи растежа си и през настоящата година. Групата предвижда през 2016 г. продажбите на глобалния пазар да се увеличат с 3 до 5%.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.