Dacia: лидер на българския пазар три години поред
За последните три години Dacia успя да се наложи на българския пазар като безспорен лидер в продажбите на нови автомобили. Общо над 12 000 автомобила са продадени от 2013 година до днес, а пазарният дял е над 13%.
Каква е историята на успеха на Dacia?
„Има няколко основни фактора за тези отлични резултати. Надеждни и качествени модели, създадени за условията на пътищата в страната. Обновена лека и лекотоварна гама автомобили с атрактивни „нетни“ цени, които спестяват губенето на време в търсене на по-изгодна оферта. Широка продажбена и сервизна мрежа, работеща по най-високи стандарти, която през годините успя да спечели доверието на клиентите и да ги превърне в най-мотивираните посланици на марката“ споделя Оливие Жан, Генерален директор на Рено Нисан България.
„Клиентите ни са в центъра на цялостната стратегия за развитието на марката в България. Стараем се да се вслушваме в техните мнения и съвети. Така, преди седем години стартирахме инициативата „Излет с Dacia“, която всяка година събира клиентите ни, техните приятели и семейства, и заедно се забавляваме и откриваме последните новости на марката. По тяхно желание създадохме и Duster Adventure Club, който няколко пъти годишно отправя офроуд предизвикателства към собствениците на един от най-популярните SUV модели в страната.
Заедно с Димитър Илиев, лице на марката за България, и екипът на Safety Driving Academy, отговорихме на желанието на клиентите да докажем качествата на Dacia Duster и в едно истински тежко състезание. Избрахме всепризнатото от специалистите Balkan Offroad Rallyе, и две поредни години автомобилът успешно премина през повече от 2000 състезателни километра.“, разказва Калина Йорданова, Маркетинг директор за България.
И за да продължи да отговоря все по-добре на очакванията на своите клиенти, България ще е един от първите пазари, на които Dacia ще предложи последните новости представени на автомобилното изложение в Париж.
Един от бестселърите на румънската марка под контрола на Renault е всъдеходът Duster. Оф-роуд машината набира все по-голяма популярност не само у нас, а във всички държави по целия свят, където се продава. Още преди две години SUV моделът надхвърли 1 милион продажби, а само за изминалата бе лансиран в над 330 000 бройки. Причината за успеха е проста - достъпна цена, достъпна поддръжка и възможности, присъщи на далеч по-скъпи модели с повишена проходимост, комбинирани с най-актуалните технологии на компанията-майка Renault. Наскоро, Duster за пръв път в историята си се сдоби с автоматична скоростна кутия, а големи надежди се залагат и на второто поколение на модела, което трябва да е на пазара до максимум година - две.
Именно Dacia Duster бе звездата на специалното събитие на Рено Нисан България, посветено на трите успешни години като №1 в България. С помощта на рали легендата Димитър Илиев и специалистите от Safety Driving Academy, журналисти от специализираните медии изживяха едно прекрасно оф-роуд приключение, покорявайки три върха с всъдеходите - по един за всяка успешна година на румънската марка у нас. Повече може да видите в галерията към материала.