24 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Hyundai Motor със съществено икономическо и социално въздействие в Европа

Нов доклад разкри съществения принос на Hyundai Motor за европейската икономика. Публикуваното от независимата консултантска агенция London Economics проучване установи растяща тенденция в ключови области, благодарение на разширението на инфраструктурата и отличните продажби на бранда на Hyundai.

Озаглавен „Икономическите и социални ползи от присъствието на Hyundai в Европа“, докладът подчертава повишения брой работни места, разкрити благодарение на дейността на автомобилопроизводителя в Европа. Общо служителите, работещи пряко в съоръжения на Hyundai и непряко във веригата на доставките, продажбите и дистрибуцията, за които Hyundai Motor осигурява работа, наброяват 155 000 души, в сравнение със 129 000 съгласно предишно проучване от 2013 г. – ръст от 20%.

Данъчният принос на Hyundai Motor към европейските правителства през 2014 г. възлиза на 870 млн. евро, включително мита, данък върху продажбите и данък общ доход, което дава допълнителен тласък на икономиката на региона.

Hyundai Motor разшири връзките си с доставчици в Европа, най-вече чрез производствените си мощности в Чехия и Турция. 74% от ресурсите на стойност 3,4 млрд. евро, закупени от заводите, са от европейски източници, съгласно доклада – ръст спрямо 72% през 2013 г.

Проучването на London Economics изчислява общата брутна добавена стойност (БДС) на 2,4 млрд. евро в секторите производство, доставки, изследователска и развойна дейност, продажби и дистрибуция. БДС измерва приноса към брутния вътрешен продукт на базата на стойността на стоките и услугите, произведени от една компания, нетно от разходите за ресурси.

Томас А. Шмид, главен оперативен директор в Hyundai Motor Europe, разказва: „Hyundai Motor инвестира непрекъснато в Европа за развитие на цялостна верига на добавената стойност, от изследователска и развойна дейност до дистрибуция, което ни позволява да разработваме все по-добри продукти и услуги за нашите клиенти. Тази стратегия на регионализация е изключително благотворна за икономиката, както посочва и новия доклад на London Economics. След още една успешна за продажбите година – 2015 г., Европа остава ключов стратегически регион на Hyundai за продажби и развитие на бранда“.

През 2015 г. Hyundai Motor успя да продаде 458 100 автомобила в Европа, ръст от 9,8% спрямо предходната година. От тях 90% са модели, които са проектирани, разработени и произведени в региона. Заводът в Чехия е с капацитет 300 000 автомобила и 600 000 трансмисии годишно. Заедно с капацитета от 200 000 автомобила на завода в Турция Hyundai Motor осигурява годишно производство от 500 000 автомобила основно за европейските си клиенти.

Пълният доклад е наличен за изтегляне на адрес www.hyundai.news и включва допълнителни данни и анализи, както и общ преглед на социалния принос на Hyundai Motor.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:30 1
+ 0
- 0
sffsdf5880
 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.