25 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Hyundai надхвърли 1 милион продажби на компактни коли в Европа

Hyundai Motor отбеляза значимо постижение в Европа, като продаде над един милион автомобила в B-сегмента – най-популярната категория автомобили сред европейските потребители. Успехът се дължи на популярността на новото поколение i20, който е изключително търсен от пускането му на пазара през миналата година. Компанията достигна този значим етап от развитието си, като представи новия i20 Active – третият член на семейството на i20 – и нов 1,0-литров T-GDI двигател, с който прави автомобила още по-привлекателен за клиентите в B-сегмента.

От представянето на Hyundai Getz през 2002 г. брандът затвърди авторитета си в най-популярния сегмент в Европа с достъпни, висококачествени и добре оборудвани модели. През 2008 г. Getz бе заменен от i20 – той определи нова посока на развитие, като автомобилите са проектирани, конструирани и произведени в Европа за клиентите на Стария континент.

С над 500 000 автомобила, продадени в Европа, двете поколения на i20 доведоха общите продажби на компанията в B-сегмента до седемцифрени стойности. Актуалният модел – наличен във версия с пет врати, Coupe и кросоувъра Active – спомогна за постигането на ръст на продажбите през миналата година от 12% с 92 300 автомобила, продадени на европейски клиенти.

Европейският B-сегмент възлиза на над 2,7 милиона автомобила и 22% от годишните продажби на автомобили в Европа. Той остава сегмента с най-голям обем на континента и е основен фактор за успеха на Hyundai на европейския пазар. След пускането му на пазара през 2002 г. Hyundai Getz бързо се превърна в един от най-продаваните автомобили за бранда, като през 2004 г. и 2005 г. годишните му продажби надминаха 100 000 автомобила. Той бе последван от i20 от първо поколение, който предложи по-елегантен дизайн и по-привлекателни характеристики на качеството, като бе първият автомобил на Hyundai в B-сегмента, проектиран, разработен и произведен в Европа и за Европа. Важното му значение бе подчертано и от позицията му сред трите най-продавани автомобила на Hyundai в Европа всяка година.

Пристигането на новото поколение i20 отбеляза стъпка напред от две поколения за семейството на i20 със своя елегантен дизайн, висококачествен интериор и обширно пространство, както и непознати досега удобства за B-сегмента. Автомобилът получи многобройни признания, включително наградата Златен волан на списание Auto Bild, а качествата на дизайна му бяха оценени чрез престижните награди Red Dot Design Award и iF Design Award.

Всички версии на семейството на новото поколение i20 са проектирани и разработени в центъра за изследване и разработки на компанията в Германия и са произведени в завода й в Турция.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.