21 ноември 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Кои са най-търсените автомобилни марки в Google

Снимка: Veygo

Застрахователната компания Veygo представи изследване кои са най-популярните и търсени автомобилни марки в Google за тази година. От компанията са анализирали ключви думи, както и локализирани и глобални търсения, а резултатите са доста интересни.

В глобален мащаб, според данните на изследването, най-търсените автомобили са Toyota, BMW и Mercedes-Benz. Японската марка е водач, като е най-популярна в 57 държави, докато баварците и "трилъчките" са съответно лидери в 25 и 23 страни.
Toyota е най-търсена в Google в държави като САЩ, Австралия, Канада, Южна Африка, Нова Зеландия, Финландия и Филипините.

Японците са лидери и като средна стойност в търсенето, като на месец марката е изписвана около 7,8 милиона пъти. Втора позиция е за Honda със 7 милиона търсения, а на трето място е Ford с 6,4 милиона търсения месечно. Японският автопроизводител не за пръв път е най-популярния в търсенията на Google. Компанията е постигала това още няколко пъти, включително и миналата година.

Определено патриотизмът не е приоритет в търсенията на клиентите, като само Франция (Renault), Германия (Mercedes) и Швеция (Volvo) са най-заинтересовани към собствените си автомобилни марки. В страни като Норвегия, Китай и Холандия най-силен е интересът към Tesla, докато на един от най-големите пазари в света - този в Русия, най-популярна е корейската марка Hyundai.

Най-малък е интереса в Google към марките Pagani, Acura и Chrysler. Сред екзотичните брандове, най-търсен е Lamborghini. По-интересното е, че към "биковете" има по-голям интерес, отколкото към масови производители като Mitsubishi, Jeep и Mazda.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.