Кои са най-търсените автомобилни марки в Google
Застрахователната компания Veygo представи изследване кои са най-популярните и търсени автомобилни марки в Google за тази година. От компанията са анализирали ключви думи, както и локализирани и глобални търсения, а резултатите са доста интересни.
В глобален мащаб, според данните на изследването, най-търсените автомобили са Toyota, BMW и Mercedes-Benz. Японската марка е водач, като е най-популярна в 57 държави, докато баварците и "трилъчките" са съответно лидери в 25 и 23 страни.
Toyota е най-търсена в Google в държави като САЩ, Австралия, Канада, Южна Африка, Нова Зеландия, Финландия и Филипините.
Японците са лидери и като средна стойност в търсенето, като на месец марката е изписвана около 7,8 милиона пъти. Втора позиция е за Honda със 7 милиона търсения, а на трето място е Ford с 6,4 милиона търсения месечно. Японският автопроизводител не за пръв път е най-популярния в търсенията на Google. Компанията е постигала това още няколко пъти, включително и миналата година.
Определено патриотизмът не е приоритет в търсенията на клиентите, като само Франция (Renault), Германия (Mercedes) и Швеция (Volvo) са най-заинтересовани към собствените си автомобилни марки. В страни като Норвегия, Китай и Холандия най-силен е интересът към Tesla, докато на един от най-големите пазари в света - този в Русия, най-популярна е корейската марка Hyundai.
Най-малък е интереса в Google към марките Pagani, Acura и Chrysler. Сред екзотичните брандове, най-търсен е Lamborghini. По-интересното е, че към "биковете" има по-голям интерес, отколкото към масови производители като Mitsubishi, Jeep и Mazda.