09 февруари 2023
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Нова визия на бранда Bosch

С новата визия на марката Bosch, компанията подчертава дигиталната си трансформация като доставчик на решения за свързания свят. „С решенията ни за свързаност искаме да подобрим качеството на живота и да запазим природните ресурси. Новата идентичност на бранда отразява този стремеж. Дизайнът въплъщава разнообразието и индивидуалността на живота и на нашите продукти“, така д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Robert Bosch GmbH, обясни същността на новия имидж на марката.

Новият корпоративен дизайн засилва емоционалността на бранда с повече цветове и оригинална изразителност на образите и формите. Червеният надпис Bosch, слоганът „Техника за живота“ и котвата в кръг ще останат непроменени. „Компанията ни се измени значително през последните години. С новия корпоративен дизайн ще изразим дигиталната ни трансформация“, добави Денер. Примери за такава трансформация са концепцията „Интелигентен дом“, която предоставя по-голям комфорт вкъщи, както и възможността автомобилът сам да извиква помощ при произшествие.

Новият корпоративен дизайн е ориентиран към специалните визуални инструменти на дигиталните медии. Той ще се ползва и в печатните медии, опаковките на продуктите и в интериорния дизайн. Опростената система на дизайна, базирана само на няколко фиксирани правила, предоставя простор за творчество при представяне на марката. Новите визуални светове демонстрират предимствата на „Техниката за живота“ в топли тонове. Потребителите на технологиите са винаги в центъра.

„Когато хората влязат в контакт с марката, искаме нашият слоган „Техника за живота“ да се почувства реално чрез изображенията и графичните елементи“, сподели Петер Фелдман, директор Бранд мениджмънт и Маркетингови комуникации в Бош.

Един от новите графични елементи е познат като „суперграфика“. С прави, пресичащи се и извити линии тя символизира обещанията на бранда Bosch – качество, глобално партньорство, превъзходни продукти и отговорност. „Суперграфиката“ е изпълнена в новата цветова гама. Палитрата се базира на характерните за Бош Групата червено, синьо, светлосиньо и зелено, но е обогатена със смесени тонове от основните цветове, например цвят „Фуксия“. Друг елемент от дизайна са текстовите полета, които могат да се застъпват. Пресичащите се зони символизират връзката между човека и техниката.

„Кобминацията от фонови изображения на цял екран, „суперграфика“ и наслагващи се текстови полета създава динамичен и уникален имидж“, обобщи Грегор Шилинг, директор Корпоративен дизайн в Бош.

Бош ще въведе постепенно новата визия през следващите две години.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.