Renault мамели с вредните емисии от четвърт век

Скандалът около Renault бързо се завихря, a според френското издание Liberation измамата с нивата на замърсяване на някои от двигателите на марката не е нищо ново, a продължава от 25 години.
Припомняме, че от Агенцията за защита на конкуренцията, потребителските работи и борба с измамите (DGCCRF) твърдят, че в реалността, а не в лабораторията, двигателят на Renault Captur надвишава нормите на отделен азотен диоксид (NO2) с 377%, а при модела Clio - с 305%.
Историята а ла Дизелгейт може да завърши зле за ръководството на производителя, защото в доклад, цитиран от френския вестник, се казва, че всички ръководители трябва да бъдат подведени под отговорност, а отговорността трябва да се стовари и директно върху шефа Карлон Гон.
Renault отказват коментар по предлог, че разследването тече и информацията е конфиденциална.
"Renault не може да потвърди истиността, цялостта и достовеността на информцията", се казва в изявление на марката.













