Renault с три награди от Международния автомобилен фестивал 2016
Тридесет и първото издание на Международния Автомобилен Фестивал в Париж бе изключително успешно за Renault, след като френският производител спечели три големи награди, включително за „Най-красив автомобил на годината – 2015“ за Renault Talisman.
“Бих искал да благодаря на всички, които са гласували онлайн за Renault Talisman, нашият нов представител в D-сегмента. Talisman е комбинация от смели и динамични линии, които представят новата идентичност на марката Renault и безпрецедентно удоволствие от шофирането благодарение на технологиите Multi-Sense и 4control. Renault е единственият автомобилен производител, който предлага тези технологии в това ниво на гамата“, подчерта Майкъл ван дер Санде, Старши вицепрезидент Маркетинг.
Talisman, новият седан на Renault, който предлага напреднали технологии като системата Multi-Sense, която позволява на шофьорите да избират между пет различни режима на шофиране и атмосфера в купето. Multi-Sense също координира системата 4control, която комбинира четири завиващи колела и регулируемо окачване.
Лоранс ван дер Акер, Старши вицепрезидент на Renault, Корпоративен дизайн, получи Гран При за Дизайн. Наградата идва след една изключително силна година по отношение на нови модели с лансирането на новия Espace, Kadjar, Talisman и новият Megane.
“Награди като тази ни окуражават да продължаваме да следваме нашата стратегия за дизайн. Подписът на марката – „Passion for life” – онагледява промяната в отношението към дизайна, която бе представена през 2012. Бих искал да благодаря на журито за честта да получа „Гран при за Дизайн“. Това е чест, която споделям с моя екип, продуктови мениджъри и инженери. Това са хората, които помагат да превърнем нашите мечти в реалност за клиентите на Renault”, сподели Лоранс ван дер Акер.
Renault спечели и наградата в категорията „Рекламен клип“ с кампанията за новия Espace “Make your time great”, с участието на Кевин Спейси, който показва как трябва да се управлява времето.
Майкъл ван дер Санде, Старши вицепрезидент Маркетинг заяви: „Много сме доволни от успеха на тази кампания, която олицетворява нагледно амбициозните цели на Renault. Новият Espace бележи истински пробив по отношение на стил и концепция, така че искахме да отразим тази промяна чрез начина по който ще лансираме модела. Кевин Спейси [звезда в сериала „Къща от карти“] избира своите рекламни партньорства с особено внимание, затова беше изключителна новина за нас, че се съгласи да участва в историята, която развихме за новия Espace. Той взе активно участие в кампанията, включително връзка с феновете и последователите в социалните медии".
Международният Автомобилен Фестивал продължава до 31 януари с излагане на концептуални автомобили в хотел National des Invalides в Париж.