Aprilia наду Shiver до 900 кубика за 2017 г.
Наред с борбата за вместване в новия стандарт за замърсяване Euro 4 Aprilia допълниха своя Shiver с нов по-голям двигател, разбира се, носещ на нейкед модела повече мощност.
По-дългият ход на буталата на двуцилиндровия V-образен мотора увеличава обема му на 900 куб. см, с което въртящият момент скача на 90 Нм при 6500 об./мин. Цилинровите глави и разпределителните валове пък са снабдени с подобрена смазочна система. Агрегатът е вързан за спортноориентирано шаси с дизайн на базата на опита на марката от състезателния свят. Shiver е взаимствал и технологии от супербайка RSV, така "голият" италианец вече разполага с модерен тракшън контрол.
Новият или обновен модел, както предпочитате, е с променена визия - нови панели около резервоара, изменени спойлери и преден калник. Капаците на цилиндровите глави, колелата и пружините на амортисьора с ход 130 мм са окрасени в червено. Самите джанти са с по-леки отпреди, обвити са с гуми 120/70 отпред и 180/55 отзад. За тях са прикачени радиални спирачни апарати с ABS.
Таблото също е ново, с 4,3-инчов дисплей, точно като това, което се намира и при Aprilia RSV4 и Tuono 1100 V4. AMP пък мултимедийна платформа позволява свързане със смартфон, информацията от който се показва на дейсплея.