Германци сътвориха Mercedes-AMG E63 с 1020 к.с.
Новият Mercedes-AMG E63 се очаква да излезе на пазара в идните месеци. Няма две мнения по въпроса, светът ще бъде разтърсен от неговите 600 „коня“. Докато чакаме обаче, можем да се насладим на последния проект на германската тунинг компания Posaidon, която казва последно „сбогом“ на актуалната Е63-ка. И какво сбогом само!
Posaidon представи нова, силно модифицирана версия на E63, чиято мощност е увеличена до изумителните 1020 к.с. и 1400 Нм максимален въртящ момент. Колата носи обозначението RS850+ и продължава да се задвижва от 5.5-литровия V8 битурбо двигател на Mercedes, който обаче далеч от заводския си вид.
Създаването на този звяр е коствал много усилия на Posaidon. Тунерите са монтирали бутала и биели от кован алуминий, цилиндровите глави са били преработени, скоростната кутия е била усилена, турбокомпресорите са подменени с по-големи, а софтуерът е щателно модифициран. Всичко това е направено, за да се гарантира, че двигателят ще успее да понесе увеличената мощност, без да експлодира на първото подаване на газ.
От компанията твърдят, че това е най-мощният уличен Mercedes, създаван някога.
Резултатът е семеен седан с четири задвижващи колела, който може да се катапултира до 100 км/ч за 2.8 секунди. От Posaidon са ограничили максималната скорост на 368 км/ч, и то не за друго, а защото гумите не могат да издържат повече. За щастие, спирането също е подсигурено от карбоново-керамични спирачки с 420-милиметрови дискове отпред, окомплектовани с 6-бутални апарати. Отзад дисковете са с размер 360 мм, а апаратите са 4-бутални.
За съжаление, семейният седан вече не е съвсем семеен, тъй като задната седалка е била премахната в името на ниското тегло. Демонтирани са и декоративните вътрешни панели на вратите, а отпред вече има олекотени спортни седалки, взети от C63 AMG Black Series. Колкото до външния изглед, там откриваме много карбон по капака, бронята, декоративните капаци на страничните огледала и дифузьора под задната броня.
Не е сигурно колко хора биха имали интерес към двуместна Е-класа, но със сигурност проектът е интересен и впечатляващ.