Консервативният Cherokee SRT продължава да пръска чар и през 2016

Във футбола казват - "Играе ли добре отборът - не го пипаш". Може би подобна е философията и на хората от Jeep, които не са се престаравали в промените за издание 2016 на най-популярния си модел. На пръв поглед промените са съвсем символични, едва забележими, но все пак новият "индианец" има с какво да изненада приятно, най-вече с нови функционалности.
Като начало е новото табло от 7-инчов дисплей, което според създтелите е много по-удобно за работа. Към интересните нововъведения спада и специалният режим за паркиране Valet, който прави каскадите при този тип маневри почти невъзможни, отнемайки голяма част от мощността на автомобила, активира контролната система за стабилност и блокира системата Launch Control, толкова обичана от наредилите се на първа редица на светофара шофьори.
Най-сериозните нови достойнства на Cherokee SRT са различните режими, които могат да определят съвършено различно поведение на машината, манипулирайки задвижването на четирите колела, диференциала, контрола на стабилността, окачването и др. Сред шестте режима (Custom, Track, Sport, Auto, Eco, Tow и Snow) може би най-интересният е Tow, който е оптимизирано поведение при дърпане на каравана или ремарке.
SRT живее благодарение на доста приличния 6.4-литров V8 агрегат с мощност от 475 к.с. и страхотните 635 Нм максимален въртящ момент, които му осигуряват ускорение в диапазона 0-100 км/ч за абсолютно спортните 4.8 секунди. Четвърт миля машината изминава за малко над 13 секунди, а максималната му скорост е 257 км/ч. Към момента няма потвърждение на спекулациите, че под капака на новия Jeep ще има възможност да се инсталира и двигател Hellcat.













