Mitsubishi показа бруталния потенциал на L200 с пустинен боец
Ако ви трябва пикап и вече сте хвърлили око на Mitsubishi L200, но иматe съмнения относно проходимостта му, то не се отчайваите, защото японската марка няма да ви пусне толкова лесно. За да запълнят нишата Mitsubishi пускат на пазара по-мускулеста, по-груба и по-безстрашна извън пътя версия, част от новата програма Special Vehicle Projects за създаване на лимитирани доработки на съществуващи модели. Новият L200 се казва Barbarian SVP и е базиран на познатия "варварин", но има и леки подобрения, с които да се гарантира оптимално представяне в пръстта.
Под издутите калници на пикапа се спотайват 17-инчови джанти, обути със всетеренни гуми BF Goodrich. Видните промени спрямо първоизточника също така промяна на радиаторната решетка и тук-таме са добавени черни акценти. В интериора посрещат кожени седалки, разбира се с лога SVP, и глезотии като осветление на пода отпред. Стандартното оборудване включва сензори за дъжд и автоматично включване на биксеноновите фаровете с дневни LED светлини, навигация, круиз контрол и камера за задно виждане.
Що се отнася до задвижването, то е поверено на 2,4-литров турбодизел със 180 к.с. и 430 Нм въртящ момент. Агрегатът предава мощността си към четирите гуми през шестстепенна ръчна скоростна кутия или петстепенен автоматик.
Ще бъдат направени само 250 екземпляра от L200 Barbarian SVP, но в случай, че искате нещо по-ексклузивно, имате го. За да отбележат началото на SVP програмата от Mitsubishi показват също така как би могъл да изглежда всъдеходът, ако паднат всякакви задръжки при оборудването му. Резултатът се казва L200 Desert Warrior и е изумителен, както можете да видите от основната снимка на статията.
Ролк кейдж? Много ясно. Машината е опасана с достатъчно желязо за построяване на втора Айфелофа кула. Система за напампване на гумите? Аха. И преработено окачване и спортни седалки, и нова хардкор броня с лебедка, както и две пълноразмерни резервни гуми, за да не закъсате посредата на Сахара. "Пустинният боец" е страхотен във всяко едно отоношение, но има и недостатък. Той е, че автомобилът е един-единствен по рода си и е просто показвано какво умеят Mitsubishi или какво ще стане, ако прелетите със 100 км/ч с L200 през железария.