Обновеният Isuzu D-Max вече е в България
Фейслифтът на Isuzu D-Max вече е наличен за продажби в България с обновен дизайн, по-комфортен интериор и подобрени системи за подпомагане на управлението. Основните новости и подобрения на пикапа включват елементи по екстериора и интериора, информационно-развлекателната система и технологиите за подпомагане на водача.
Моделът съответства на актуалните регулации на ЕС за асистиращите системи и покрива стандарта за емисии Euro 6E. Под капака остава добре познатият 1,9-литров турбодизелов четирицилиндров двигател, с мощност от 164 к.с. при 3600 об./мин и пиков въртящ момент от 360 Нм.
Новата предна броня, към която е добавен т.нар. „въздушен канал“ за подобряване на аеродинамиката, както и обновената врата на багажния отсек с по-голям горен спойлер, намаляват съпротивлението и шума за повече комфорт и гладко шофиране. Налични са Bi-LED фарове при по-високите нива на оборудване, а задните комбинирани LED светлини са в нов тристепенен дизайнерски мотив с форма на разперени крила.
Подобренията в интериора на модела включват висококачествени материали и набор от интуитивни технологии. D-Max се предлага с възможност за избор между кожена и текстилна тапицерия на седалките, с нов дизайн на инструменталното табло и на информационно-развлекателната система, както и с по-добра шумоизолация на кабината. Ергономичната шофьорска седалка има осем електрически регулировки, а възможността за нагласяне на наклона, височината и дължината на волана допринасят за комфортно шофиране. Желаната вътрешна температура се задава чрез климатичната система с две зони – по една за водача и пътника на предната седалка, които могат да се настроят индивидуално.
Налични са нови 4,2- и 7-инчови цветни дисплеи за важните функции на автомобила, нови информационно-развлекателни системи (8- или 9-инчови), съвместими с Apple CarPlay™ и Android Auto™, които разпознават глас, както озвучаване с до осем висококачествени говорителя. Водачът може да следи в реално време и ъгъла на наклон на превозното средство, статуса при превключване от режим 4х4, както и да избира от контролния панел ADAS функции. Множеството USB портове и опциите за съхранение на багаж в предната и задната част на автомобила, както и усъвършенстваните функции като Walk Away Lock за автоматично заключване и Follow Me Home осветление, добавят към удобството на D-Max.
Isuzu D-Max е с набор от автоматични системи за безопасност като усъвършенстваното подпомагане на водача (ADAS), подобрената стерео камера за по-голям обсег при разпознаване на обекти, система за следене на налягането в гумите и новият режим на управление при неравен терен (Rough Terrain), който повишава ефективността на контрола на сцеплението дори при активирана блокировка на диференциала.
Каросерията на D-Max е подсилена с високоякостна стоманена конструкция, за да предпази пътниците от удари от всички посоки, а въздушните възглавници са по-големи, за да осигурят допълнителна защита, като при активирането на някоя от тях вратите на пикапа се отключват автоматично. При новия модел, когато автомобилът се движи на заден ход, но има предпоставка за сблъсък с напречно движещ се обект, спирачните апарати, които вече са и по-големи, се задействат самостоятелно.
Системи като Hill Start Assist и Hill Descent Control гарантират контрола върху автомобила при неравен терен, докато адаптивният круиз контрол и предупреждението за напускане на лентата увеличават увереността при шофиране. Допълнителните функции като следене на мъртвата зона, предупреждение за сблъсък и асистент за паркиране подпомагат сигурността на пътуването.
Isuzu D-Max продължава да разчита на познатия турбодизелов двигател, но с увеличена производителност на турбокомпресора с електронно управление, прецизно впръскване на горивото, висок въртящ момент при ниски обороти и намален шум. Със своята максимална мощност от 120 кВт и въртящ момент от 360 Нм, 1,9-литровият четирицилиндров агрегат затвърждава репутацията на Isuzu за здравина и ефективност. Единичният пистов ремък с автоматично обтягане, осигуряващ минималното му износване, обработката на цилиндрите със съвременно антифрикционно покритие, както и хидравличните повдигачи на клапаните увеличават издръжливостта и работоспособността на двигателя.
Офроуд възможностите на D-Max са на ниво – с функции като блокировка на задния диференциал, с режим на задвижване 4х4 и с покритие на пода, устойчиво на атмосферни условия и надирания. Динамичната система на окачването допълнително подобрява комфорта и стабилността, докато шестстепенната автоматична трансмисия осигурява плавен контрол при шофиране. С 80 см дълбочина на газене във вода, компактен диаметър на завиване от 12,5 м и пътен просвет от 24 см, D-Max е добре приспособен за маневриране през препятствия при различни условия.
Новият D-Max е наличен във версии с удължена и двойна кабина, с четири нива на оборудване (Utility, Activity, Gravity, Arena) и в нов оранжев цвят „NAMIBU ORANGE mica“. Цената му започва от 81 120 лв. с ДДС за удължената кабина и от 83 262 лв. с ДДС за двойната кабина. Всички пикапи Isuzu D-Max в България се продават с гаранция от 10 години (стандартна от 5 г. или 100 000 км + удължена от още 5 г. или 50 000 км, която покрива двигател, скоростна кутия, диференциал и турбокомпресор).