Renault Megane бръкна в контакта, ще има и по-зъл R.S
Обновеният Renault Megane отбеляза дебюта си пред медии, преди да тръгне по пазарите през лятото. Един от най-важните модели на френския производител донася малки новости в дизайна и интериора, но и огромни технологични промени.
Визуално, най-разпознаваеми са променените светлини, които вече са LED още от базовото ниво. В салона акцентите са по-сериозни с новото дигитално инструментално табло и модернизираната мултимедия Easy Link с 9,3-инчов екран. На разположение са и нови асистиращи системи при управление в града и по магистралата.
Най-голямата технологична новост се нарича Renault Megane E-Tech. Става въпрос за плъг-ин хибридна версия на автомобила, комбинираща 1,6-литров бензинов двигател и два електромотора, която използва и компоненти от системата за рекуперация на енергия от Формула 1.
Комбинираната мощност на хибрида е 160 конски сили, а благодарение на 9,8-киловатчасова батерия, моделът може да измине до 65 км само на ток в града и до 50 извън него. При това, максималната скорост, постижима само с електрическо задвижване е 135 км/ч.
Обновен ще бъде и "горещият" Renault Megan R.S. Спортният модел ще получи задвижването на Alpine A110 - 1,8-литров турбомотор с автоматична трансмисия, 300 конски сили и 420 Нм (400 при ръчни скорости). Към него се присъединява и вариант R.S. Trophy, който добавя още по-спортно окачване и Torsen диференциал с ограничено приплъзване.
Ще има и серия R.S. Line, която замества нивото на оборудване GT Line. Тук акцентът е в новия дизайнерски подпис, като цялостната визия ще е по-спортна и динамична. Всички горепосочени обновления ще засегнат както хечбека, така и комби версията.