23 февруари 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Това е възродената Toyota Supra!

След 17-годишно затишие легендарната Toyota Supra се завръща на световната автомобилна сцена. Изцяло новото поколение на спортния автомобил бе представено на международния автосалон в Детройт, като изглежда повече от впечатляващо.

Трябва да отбележим все пак, че новата Supra няма много общо с предшественика си. Моделът е разработка на японците съвместно с BMW, като има много общи черти с германското Z4, a дори използва и двигател от "баварците". Въпреки това, японската версия на сътрудничеството има какво да покаже и си е на практика доста различен модел.

Серийният модел определено е вдъхновен от концептуалния Toyota FT-1, показан през 2016 година. Фаровете, стоповете, карбоновия сплитер и други елементи като образуващия два "балона" покрив от прототипа в една или друга степен са намерили място в новия спортяга, като единствено изздължената муцуна от концепцията е отстъпила място на по-консервативна предница.

В салона откриваме доста прилики с интериора на BMW Z4, особено видни при дисплея на информационно-развлекателната система и iDrive контролера, които са си 100% баварски. Всичко е разчетено в помощ най-вече на водача, а той и спътникът му се наслаждават на спортни седалки с висококачествено покритие.

С дължина от 4379 мм, височина 1292 мм и ширина 1854 мм, новата Toyota Supra е по-дълга и по-широка, но и по-ниска от другото купе на японците - GT86. Въпреки по-големия размер, обаче, колесната база е по-къса от тази на купето, разработено съвместно със Subaru. Окачването на новия модел идва стандартно с адаптивни амортисьори, чиято твърдост се контролира от предефенираните режими Normal и Sport.

За задвижването на новата Supra се грижи трилитров 6-цилиндров турбоагрегат от BMW, същият като в новото Z4. За разлика от бавареца, обаче, където агрегатът "изцежда" 380 к.с. в японската спортна машина максималната мощност е "само" 335 к.с. Но и тук тягата се предава към задните колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Японците обявиха ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

В продажба Toyota Supra ще влезе през лятото, като е ясна стартовата цена за САЩ - малко под 50 000 долара.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.