Toyota е най-търсената кола в Google
Въпреки че вчера стана ясно, че Toyota слиза от трона на най-продаваната марка в света за сметка на Volkswagen, японската компания все пак заема първо място, но в друга интересна класация - по търсения в Google. Според данните Toyota има лидерска позиция в 74 държави по света, сред които САЩ, Китай, Австралия и почти всички държави в централна Африка.
Парадоксално, в родината си Япония тя отстъпва на втория в класацията - BMW. Германският производител е най-търсен и в централна и източна Европа, включително в България или общо в 51 държави. Третото място е за Hyundai, като корейската марка е особено популярна в Русия и Индия.
Honda също е сред най-често търсените в Google автомобили с доминация в Канада, Бразилия, Индонезия и др.
Други интересни изводи от изследването са, че предпочитанията за родно производство са напълно реални. Renault е най-търсеният автомобил в Google във Франция, Fiat в Италия, а Volvo - в Швеция.
Къде е Volkswagen? Новият световен лидер в продажбите води по популярност в търсачката в едва седем държави - Испания, Румъния, Беларус, Естония, Кабо Верде, Андора и Уругвай.