23 септември 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Unimog се превърна в локомотив

Mercedes-Benz Unimog e синоним на практичност, многофункционалност и гъвкавост. Немският работяга сякаш може да прави абсолютно всичко - да оре, да разчиства пътища, да гаси пожари. А защо не и да тегли 1000 тона ЖП вагони. Именно такива са възможностите на Unimog U 423, който Mercedes пуска за продажба в Германия. 

Това не е първата версия на модела, способна да се справя и по релси, но някои нововъведения означават, че може да бъде продавана също така в Русия и Китай. Освен това с инсталирането на противопожарна система компакният локомотив може да се движи и през тунели. 

Ако беше само с метални колела, то този Unimog нямаше да бъде нещо повече от малък локомотив, но огромният плюс е, че той разчита на конвенционални гуми, за да се добере до релсите и да се движи по тях. След това хидравлично управлявани метални ЖП колела се спускат, за да го задържат по линията. 

Железопътният Unimog разполага с 5,1-литров четирицилиндров турбодизел с 231 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Максималната скорост е скромна, само 50 км/ч, но както вече казахме по-важното е, че капацитетът на теглене е 1000 тона. За версията с кран, като тази от снимката, това число пада до около 400 тона. 


U 423 може да се използва за поддръжка, огледи на ЖП линиите и разбира се теглене. 




Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Jaguar F-Pace с мащабни обновления
15 септември 2020 в 13:29
Ето ги новите Dacia Logan и Sandero
07 септември 2020 в 14:45
Ето го новият Mercedes-Benz S-Class!
03 септември 2020 в 10:34
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.