Задава се нов Volkswagen Amarok
Volkswagen Лекотоварни Автомобили пуснаха първи скици на предстоящия фейслифт за пикапа Volkswagen Amarok. Очевидно, работният кон от Волфсбург се пренасочва към по-премиум излъчване, минавайки в полето на машините за активно забавление. По-спортно и „автомобилно” излъчване като цяло, но все така кораво муле, явно ще е веруюто на освежения модел.
Volkswagen Amarok е на пазара от над 7 години и вече е време да бъде сериозно освежен. Честно казано, очаквахме дори ново поколение, но явно то ще позакъснее. Връщайки се на редизайна, вижда се, че немският пикап ще получи нови и предни задни брони, както и променени светлини отпред и отзад. Промяна ще има и в решетката, очакват се и нови модели джанти, чиито размер, според нивата на оборудване, ще е чувствително увеличен.
От представените скици виждаме, че машината ще дебютира с минимум един нов цвят на купето, в случая оранжев. Цялостният вид е малко по-спортен и подчертава по-премиум излъчване ,явно в отговор на очаквания конкурент от страна на Mercedes-Benz.
Характеристиките на дизайна и на новата архитектура на арматурното табло при лекотоварните автомобили включват ударение върху хоризонталните линии, ясно разпределение между отделните повърхности и прецизност при ръбовете и кантовете. Бутоните и „врътките” по централната конзола са значително променени, като идеята е да се чувствате повече като в конвенционален автомобили. Или с други думи, новият Volkswagen Amarok ще се опита да привлече фенове на SUV машините, които, обаче, искат по-сериозна проходимост и повече функционалност от своя автомобил.
От VWN са пестеливи на техническа информация за евентуални обновления в двигателната гама, но е твърде вероятно под капака на новия Амарок да открием добре познатия двулитров турбодизел, комбиниран с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия. Припомняме, че във вариант с една турбина агрегатът постига 140 к.с. и 340 Нм, а в битурбо версията конете са 180, а въртящият момент варира от 400 до 429 Нм поред трансмисията. Задвижването ще е перманентно 4х4 или парт-тайм с включване на предния мост.
Пълни подробности за фейслифтовия Volkswagen Amarok ще се появят в близките седмици, а на пазара обновеният пикап ще е през есента.