Jeep громи 2WD SUV-овете с атрактивна кампания

Представителството на Jeep в Колумбия направи атрактивна рекламна кампания, с два колажа, представящи поведението на четириноги животни, които в случая имат само два крака. Посланието е насочено към всички онези претендиращи да са SUV автомобили, които се предлагат със задвижване само на единия мост.
Мотото на кампанията на Jeep е "Не изменяй природата си. Бъди 4х4.". По закачлив начин, снимките не казват, че 4х2 кросоувъурите са лоши, но са представени като кон и лъв в галоп, но само с по два крака, което изглежда повече от нелепо. Така, както според създателите на кампанията, са нелепи и джипките с един задвижващ мост.
Jeep е една от малкото марки в света, които продължават да държат на факта, че произвеждат способни извън пътя 4х4 модели. Като контра на това, обаче, ще ви подсетим, че най-новото им отроче - Renegade, има базова версия с 1,6-литров дизелов двигател, предаващ тягата си само към предния мост. Така че, и американците предлагат "двуноги животни". Но пък, като контра на контрата, ще споделим, че пускането на 2WD модели от страна на SUV брандове като Jeep, Land Rover и т.н. е продиктувано от строгите регулации за разход и емисии на СО2.













