09 октомври 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Само един G63 6x6 може да спаси друга шестколесна G-класа

Ако имате струващият близо милион Mercedes-AMG G63 6x6 е твърде вероятно да го пазите като сурово яйце, но истината е, че шестколесната G-класа е повече от способна извън пътя и всеки километър на асфалт е равносилен на припилян потенциал. Да паркираш такъв автомобил пред бара е все едно да гледаш тигър като домашен любимец - да, красиво е, но е повече от вредно за дивата природа на звяра. 

Все пак има хора, които уважават компетенциите на голямата джипка и искат да изтискат доколкото могат  възможностите й в калта. Но колкото и да е добра, и тази G-класа може да закъса. Това разбира шофьорът на един 6х6, решил да го изпита на тежък терен в Азербайджан.

Не знаем как и защо, но в един момент офроудърът пропада и закъсва. Ситуацията не е страшна и машината е далеч от преобръщане, но изтеглянето й не е по силите на всеки автомобил. Наоколо пък няма нито трактор, нито да речем танк. За щастие, освен паркираният Land Cruiser, който се вижда на снимките, има и нещо друго - втори G63 6x6. Въпреки че приключението не е заснето на видео, можем да предположим, че всичко е завършило благополучно. 

Изниква друг въпрос и той е дали някой ще се престраши да направи същото с наскоро представения Mercedes-Maybach G650 Landaulet. Дългият офроудър също е проектиран така, че да може да хвръчи по всякакъв терен, защото освен салон на лимузина, разполага с три заключващи се диференциала и кажи-речи половин метър просвет. 

Каквото и да се слага в и около "кубчето", в ДНК-то му остава ровенето в калта. 



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:54 1
+ 0
- 0
sffsdf21528
 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.