Това е Франкенщайн на британския вкус
Естетика и Великобритания по принцип не трябва да се слагат в едно и също изречение. В интерес на истината автомобилният дизайн на Острова е един от малкото, които могат да отсрамят иначе станната визия за "красиво" на хората отвъд Ламанша.
Именно с целта да "сглоби" предпочитанията на своите клиенти в един същински Франкенщайн, застрахователната компания "Privilege" поръча социологическо изследване на Университета Стърлинг на тема "Кои са любимите отделни елементи от екстрериора на британците". Използвайки тези данни, компанията оповести края на своя експеримент с автомобил, който би взел главната роля дори в "Лудият Макс".
Какво се оказва? Британците харесват най-много предницата на Aston Martin DB9, задницата на Triumph Spitfire, фаровете на MINI Cooper, задните светлини на Audi A1, джантите на Range Rover Evoque, огледалата на Citroen C4 Picasso, вратите на Rolls-Royce Phantom и страничният профил на Lamborghini Gallardo.
Сега погледнете отново снимката, изобразяваща този същински авто-гювеч.