KTM хвърли карбуратора, слага инжекцион и на двутактови мотори

Авто OFFNews Последна промяна на 17 май 2017 в 12:58 4382 2

KTM хвърли карбуратора, слага инжекцион и на двутактови мотори

KTM прави рязко обновяване на при двутактовите ендуро мотори с представянето на модели, които заменят карбуратора с новоразработена инжекционна система. С това австрийците пускат първите серийни мотори от такъв вид в света. 

Промените ще засегнат KTM 250 и 300 от моделната 2018 г., а към тях се слага ключовото означение TPI - Transfer Port Injection. 

От австрийската компания обясняват, че преходът към новата система е направен с идеята да не се усложнява устройството на горивната система и да се запази усещането на машините с карбураторно захранване. Същевременно моторите се облагодетелстват от плюсовете на инжекциона. Отпада нуждата за предварително смесване на горивото и маслото и настройката на съотношението бензин-въздух в горивната смес за различни трасета, доплват KTM.

Към ползите трябва да добавим намаляване на разхода от гориво, който традиционно не е силната страна на двигателите без клапани. Преходът към новата горивна система обаче не е елементарен и изисква драстични промени при компонентите. По-точно нови дросел, електроника с редица сензори, цилиндър, кутия на въздушния филтър, маслени помпа и резервоар, както и нов горивен резервоар. 

Обновените модели ще се доберат до европейския пазар през юни и могат да се похвалят с електрически стартер, спирачки на Brembo, хидравличен съединител, нова лек акумулатор и още. 




Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

2

09.09 2023 в 05:47

sffsdf25006

1

24.05 2017 в 22:38

карбОратор