
След като новият Daily се оказа успешен и спечели престижната титла "Международен ван на годината 2015", Iveco представи и версията New Daily 4x4 на изложениеито "Транспорт и логистика" във Верона, Италия. Новото возило добавя още силни черти към Daily гамата, като освен здравина и многофункционалност предлага нови възможности за работа в трудни терени.
Daily 4х4 разполага с две версии: единична кабина с две различни дължини на шасито (3050 мм колесна база и 3400 мм колесна база), както и пътнически с колесна база 3400 мм. В пътническия Daily 4x4 комфортно могат да се возят 7 души. За да допълни гамата перфектно, микробусът се предлага с две общи маси - до 3.5 тона и до 5.5 тона. Вторият вариант се предлага и без надстройка над шасито, тъй като ще представлява интерес за развитие на специфични модели кемпъри, специализирани бусове и др.
Обновената 6-степенна трансмисия е свързана с раздатка, разполагаща с 4 бавни предавки. Така общият брой скорости става 24. Благодарение на трите си блокажа на диференциалите, Daily 4x4 ще може да покори всеки наклон и да се справи с най-суровите терени.
В купето усещането е комфортно като в лек автомобил. Ергономичните нови седалки позволяват на водача да се наслаждава на дългите пътувания, а за това допринасят и голямото челно стъкло и добре позиционираните контролни уреди и иструменти. Климатичната система е още по-ефективна и се предлага в два варианта: климатик и климатроник.
Новото Daily 4x4 ще предложи на ползвателите си здравина и надеждност, благодарение на специално подготвеното за оф-роуд шаси. Рамата е подсилена на ключови места, за да се запази практичността на возилото. Отпред подсилката е и на роговете и бронята, тъй като това са местата, понасящи най-големи удари при оф-роуд употреба. На роговете е прикрепена изцяло нова стоманена броня, разделена на три части. В задния край подсилването е с цел защита на автомобила и пасажерите в него при удар. Задната броня може да бъде повдигната, за да срещне изискванията на собственика на микробуса.
Новият Iveco Daily 4x4 се задвижва от 3-литров F1C турбодизелов агрегат с 4-цилиндира, комън-рейл система за впръскване на горивото и турбо компресор с променлива геометрия. Максималната мощност на агрегата е 170 к.с., а пикът на въртящия момент е 400 Nm. Комбинацията между EGR (клапан, връщащ част от изгорелите газове обратно в смукателния колектор) и SRC-катализатори осигуряват възможно най-ниски вредни емисии и така двигателят отговаря на Euro VI нормите.
Спирачната система на 3.5 и 5.5-тонните варианти е еднаква, разполагаща с дискови спирачки отпред и барабанни на задния мост. Моделите, произведени след септември тази година ще разполагат и с ESP-асистент за стабилност.
Микробусът ще е перфектен за всякакви задачи, а блокажите на диференциалите и бавните предавки ще правят оф-роуд шофирането по-лесно и по-забавно. Възможността за прикрепване на аксесоари (лебедка или гребло за сняг) към предната броня ще придаде допълнителна функционалност на модела.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1
09.09 2023 в 06:37
Последни коментари