22 август 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Пълната екогама Hyundai Ioniq ще наелектризира Женева

На автомобилното изложение в Женева 2016 Hyundai Motor представя изцяло новата серия Hyundai Ioniq, която включва версиите Ioniq Hybrid, Ioniq Electric и Ioniq Plug-in. Първият модел в света, който предлага три електрифицирани двигателя, обещава да направи достъпно за всеки придвижването с ниски до нулеви емисии.

Изцяло новият Hyundai Ioniq представлява важен етап от стратегията на Hyundai Motor за устойчивост, като вдъхва живот на новото мислене на марката посредством нови иновативни технологии и разширява продуктовата гама на компанията в подкрепа на по-нататъшния органичен ръст на продажбите в Европа.

Автомобилите Ioniq Hybrid и Ioniq Plug-in са оборудвани с новия четирицилиндров бензинов двигател Kappa 1.6 GDI с директно впръскване на гориво, с термална ефективност от 40 процента, произвеждащ мощност от 105 к.с. и със стойност на въртящия момент от 147 Nm. Двигателят е съобразен с хибридното приложение и е комбиниран с директно реагираща трансмисия, с плавно превключване на шестте предавки и с двоен съединител. Подбраният електродвигател дава възможност за напълно електрическо управление и осигурява незабавен въртящ момент, докато шасито с многоточково задно окачване значително увеличава динамиката при шофиране.

Електродвигателят на Ioniq Hybrid осигурява мощност от 32 kW (43,5 к.с.) с максимален въртящ момент от 170 Nm, захранван от литиево-йонна полимерна акумулаторна батерия с капацитет 1,56 kWh, разположена под задните седалки. В съчетание с двигателя 1.6-GDI, IONIQ Hybrid предлага системна мощност от 103,6 kW (141 к.с.) и стойност на въртящия момент до 265 Nm, с ускорение до максимална скорост от 185 км/ч и ниски целеви емисии на CO2 от едва 79 г/км (при комбиниран режим на работа).

Водачите, които изберат версията Ioniq Plug-in, могат да разчитат на приблизително над 50 километра придвижване с чисто електрическо задвижване, осигурено от мощната 8,9 kWh литиево-йонна полимерна акумулаторна батерия. Електрическият двигател с мощност 45 kW (61 PS), заедно с четирицилиндровия двигател 1.6 GDI Kappa, си поставя за цел постигането на емисии на CO2 от едва 32 г/км.

Версията Ioniq Electric предлага изцяло електрическа мобилност с помощта на литиево-йонна полимерна акумулаторна батерия с мощност 28 kWh за очакван пробег от над 250 километра. Моментално осигуряваният максимален въртящ момент със стойност от 295 Nm се осигурява от електрическия двигател с максимална мощност от 88 kW (120 к.с.) посредством редукторна трансмисия с една предавка, като се постига ускорение на автомобила до 165 км/ч.

Иновативен пакет с функции за безопасност, включващ автономно аварийно задействане на спирачките (Autonomous Emergency Braking), подпомагаща система за поддържане на лентата (Lane Keep Assist System), предупреждение за „сляпо петно“ (Blind Spot Detection), предупреждение за пресичащи отзад автомобили (Rear Cross-Traffic Alert) и интелигентен круиз контрол (Smart Cruise Control), гарантира високи нива на безопасност в еднаква степен за водача и пътниците.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Еко
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.