Ето го обновеният Ford Ranger
Последното поколение на работягата Ford Ranger бе представено в края на 2010 година, а сега е наред сериозен фейслифт на модела. Обновеният пикап е разработен на базата на последното поколение на всъдехода Everest, предлаган за азиатските пазари, който пък сам по себе си е SUV вариант на „рейнджъра“. Благодарение на малко пообърканата информация в предходното изречение, можем да заявим, че работното конче на „синия овал“ ще заеме доста от дизайна на всъдехода Everest, катко и доста технологични решения.
Очаква се, промени да има не само във външния вид на новия Ford Ranger, но и в ин териора, който ще заприлича много повече на такъв, срещан при семейните SUV модели и комбита, отколкото на кабина на работна машина. ОТ Ford заявяват, че новият Ranger ще е „по-умен, по-сигурен, по-тих и по-здрав“ от настоящата версия.
За задвижването на Ford Ranger 2015 ще се грижат обновени версии на познатите ни и до момента двигатели. Върховият 5-цилиндров 3,2-литров Duratorq TDCi ще е с ревизирана система за рециркулация на отработените газове, която ще намали разхода на гориво с 18%. Мощността от 200 к.с. и въртящият момент от 470 Нм са както и при досегашната версия на двигателя. За този мотор ще се предлагат 6-степенна механична или автоматична скоростни кутии. 2,2-литровият дизел със 160 к.с. и 385 Нм ще се предлага и във високоефективен вариант със 130 к.с. за някои пазари, като икономията на гориво ще е около 22%. На отделни пазари, новият Ford Ranger ще се предлага и с 2,5-литров бензинов агрегат със 166 к.с. и 225 Нм.
Версиите с 4х4 задвижване при новия Ford Ranger ще се сдобият с електронно контролирана трансферна кутия, която отново ще предлага понижаващи предавки, от от Ford заявяват, че окачването на пикапа е сериозно ревизирано за подобряване на комфорта и пътното поведение.
Новият модел ще се предлага опционално с новата информационно-развлекателна система SYNC 2 с 8-инчов тъскрийн дисплей, както и редица системи за безопасност. Продажбите на пикапа ще започнат през втората половина на годината, а производството ще е в Тайланд, Южна Африка и Аржентина