22 май 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

АвтоВАЗ представи електрическа Lada Vesta

Руският концерн АвтоВАЗ използва фестивала за авторски песни и поезия “U 235”, за да представи електрическия седан Lada Vesta EV. Снимки от събитието бяха публикувани от маркетинг директорът на руската компания – Александър Бредихин, в личният му профил във Facebook.

Концептуалният модел, базиран на платформата и купето на стандартния седан Lada Vesta, използва електромотор с мощност 82 к.с., който се захранва от батерия с капацитет 25 кВч. Системата позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 15.5 секунди, а максималният пробег с едно зареждане е 150 км. Максималната скорост е 140 км/ч. Батериите, които са монтирани под предния капак и под задната седалка, се зареждат от стандартен изход на електропреносната мрежа за 9 часа.

От руската компания съобщиха, че възнамеряват да пуснат Vesta EV в серийно производство, но само ако бъде регистриран сериозен интерес към концепта от страна на потенциални клиенти.

Първият концептуален електромобил на АвтоВАЗ се казваше El Lada и бе изграден на базата на първото поколение на Lada Kalina. Той можеше да ускори до 100 км/ч за 13 секунди, а максималната скорост бе идентична с новия концепт – 140 км/ч. При Еl Lada също беше възможно зареждането на батериите от стандартен контакт, но за малко по-кратко време – 8 часа. При този автомобил системата позволява и бързо зареждане на част от капацитета за половин час.

Припомняме, че през миналата година АвтоВАЗ представиха версия на Vesta с фабрична метанова уредба, която все още е в процес на финални тестове, преди да бъде пусната на пазара. Този автомобил е известен като Vesta CNG и за него се знае, че може да измине 1000 км без дозареждане на бензиновия резервоар или бутилките за природен газ. По подразбиране автомобилът работи на метан, а когато той се изчерпа, системата автоматично прехвърля на бензин. Подобно на всички такива автомобили, шофьорът може да преминава между двата вида гориво и ръчно, с помощта на бутон.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Еко
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.